miercuri, 16 ianuarie 2019

Salam de biscuiți low-carb

Hello hello,

După cum va spuneam, am început să adopt alimentația low-carb. Este și păcat sa nu bucătăresc niște dulciuri având în vedere că am muuulte variante.
Am făcut nucile umplute, iar mamei i-a venit ideea să facem salam de biscuiți. Nucile au dus-o cu gândul la salam de biscuiți.

Am stat și ne-am tot gândit cum să facem cu biscuiți. Eu am luat rețeta de baza cu care noi făceam salamul de biscuiți și am adoptat-o.
Pentru biscuiți am folosit fix rețeta de coji de nuci. Reteta o găsiți aici . Din compoziție o sa iasăaproximativ 270-280 g de biscuiți.
Eu am folosit aparatul cu care am făcut nucile, dar am folosit forma de gofre.
Am împărțit aluatul in 4 bile și am copt 4 gofre. Le-am copt bine pentru a deveni crocante. 
Am sa va las ingredientele folosite de mine.

- 200 g ciocolată (am folosit 2 tablete Monteoro Dark)
- biscuiți (am folosit toate cele 4 gofre)
- 150 g unt la temperatura camerei 
- 110 g green sugar 
- 2 ouă la temperatura camerei 
- esenta rom

Ciocolata se rupe bucăți și se topeste la bain-marie. Se lasă la răcit timp in care începem să amestecam restul de ingrediente. 
Untul la temperatura camerei se amestecă cu green sugar. Se bat bine cu mixerul.
Ouăle se adaugă unul câte unul, la compozitia de mai sus, și se bat bine cu mixerul. Se pună un praf de sare și esența de rom.
După ce se mixează bine toate ingredientele, adăugați și ciocolata topită peste. Omogenizati bine totul.
Gofrele se rup in bucăți mici și se pun în compoziție.  Se amestecă bine totul și se pune pe o hârtie de copt, se ruleaza si se leagă la capete.
Gata salamul de ciocolată 🤤 
Este genial de bun! 
Rețeta de tort o găsiți aici

Va astept și pe Instagram si Facebook


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu