duminică, 13 ianuarie 2019

Beauty Kit :)

Hello,

Nu cred ca v-am spus niciodată cât sunt de încântată de beauty kit -uri.
În Octombrie am cumparat primul beauty kit de la Marie Claire, iar în Decembrie al 2 lea. În Martie o sa apară următorul 🤗 abia astept.
În felul ăsta pot testa o gamă mare de produse la un preț foarte bun.
În Octombrie au fost urmatoarele produse: mini șampon Kerastase Aura Bain Micellair 80 ml, pliculet de șampon 10 ml și mască 15 ml pentru păr uscat Serie Expert Butrifier L'Oreal Professionnel , oja full size rosie 554 L'Oreal Color Riche Vernis a l'huile, mini Gel-Booster Vichy 89 Mineral 10 ml, mini apă micelara pentru piele reactiva La Roche Posse 50 ml, crema hidratanta prebiotica toleriane sensitive La Roche Posay 15 ml, fond de ten Teint Idole Ultra Wear 24 H Lancome nuanta 01 Beige Albatre, pliculet 10 ml tratament hranitor cu ulei de sofran pentru par uscat de la Botanicals Fresh Care, paleta farduri City Kits de la Maybelline full size.
În Decembrie au avut in cutie: scrub coffee coconut Mark face and body 30 g, mini demachiante expres pentru ochi pur bleuet Yves Rocher 50 ml, mini exfoliant scrub caisa Yves Rocher 30 ml, ruj Luxe Creme Avon nuanța Romantique full size, mascara pentru volum Luxe Avon nuanta black caviar full size, mini șampon care vital nutrition Keune 80 ml, mini deodorant Borotalco 45 ml, pensulă pentru pudră Wet n Wild full size, fard de pleoape mono diamond Paese Cosmetics full size.

Vreau sa pun ca sunt super încântată de produse. Chiar pe 30 Decembrie mi-a fost de mare ajutor un produs din cutie.
Am plecat la cumparaturi pe 30 Decembrie seara. M-am învârtit prin supermarket și când am ajuns acasă am constat ca aveam pometii iritati,  roșii și mă mancau. În ziua aia nu aveam machiaj.
Am intrat in panică, mai ales că urma Revelionul și chiar nu aveam chef sa merg pe la camerele de gardă. Mi-am amintit ca aveam in cutiuta cu bunătăți, din Octombrie, apa micelara ultra pentru piele reactiva de la Roche Posay și crema hidratanta prebiotica toleriane sensitive tot de la Roche Posay. Aceste produse au făcut minuni pentru mine in seara aia și a 2 a zi, mai ales că urma petrecerea de Revelion și nu puteam sa trec in noul an cu tenul iritat 🤭
Lăsând gluma, chiar se prezenta foarte urât tenul meu, parcă era urzicat și mă mânca.
Chiar recomand aceste produse și cutiile cu diverse produse.  În mod normal nu as avea in casă atâtea produse,  dar cu varianta aceasta am fost salvată.
Am mai folosit : gel booster Vichy Mineral 89 Si e super bun, fondul de ten Lancome Teint Idole Lancome și îmi place cum imi rezistă pe față( are un aspect natural), paleta de farduri Maybelline are fix culorile care mie mi se potrivesc ( imi plac foarte mult), samponul de la Kerastase este divin( recomand produsele Kerastase).
Din cutiuta de Decembrie nu am apucat sa folosesc niciun produs,  dar o sa le vină rândul imediat.
Voi ce beauty kit -uri va cumpărați? Mi-ar plăcea să îmi cumpăr și altele.



Va astept și pe Instagram unde am și un concurs🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu