joi, 3 ianuarie 2019

Shopping de la Melkior :)

Hello,

Ieri tocmai va spuneam de promoții și reduceri. Anul acesta o sa incerc sa va anunț periodic de reducerile pe care le gasesc.
În luna Decembrie 2018 am profitat de multe reduceri 🤭 am comandat multe produse Melkior. Chiar și între Crăciun și Revelion am plasat o comandă pe care o aștept.
Am profitat de Cyber Monday și am cumparat câteva produse. 2 fonduri de ten ( unul in nuanța Caramel și unul Dark Sand, un baton cu 2 capete pentru contur (baton contur duo fata coffee), un creion corector Jumbo beige,  creion de ochi 24h khol kajal prune, creioane de buze( nude, cherry, plum), oja french soft pink, oja pictură gold și sincer, pilă bloc stralucire și creion corector de oja.
În altă zi am profitat de alte reduceri și am achizitionat 17 oje semi. 🤗 Mi-am pregătit stocul pentru vară cu câteva nuanțe de roz tare drăguțe și puternice. O sa va arăt poze cu nuanțele pe parcursul utilizarii.
Ever Power, Ever Emperor, Ever Rush, Ever Merengue, Ever Cloudy, Ever Dusk, Ever Shine, Ever Stars,  Ever Whisper, Ever Indigo, Ever Self, Ever Rebel, Ever Jam, Ever Sweet, Ever Sea, Ever Starry, Ever Light.

Spor la shopping! 😋
Va invit și pe Instagram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu