miercuri, 2 ianuarie 2019

Cadouri de la Moșu

La mulți ani,


V-am promis că va arăt cadourile primite de la Moșu. Bine...au fost mai mulți moși 😁 toți au fost foooarte darnici. Cred ca am fost eu tare cuminte anul acesta.


Trebuie să încep cu Galaxy Watch pentru ca este cadoul de suflet, de la Moșul de suflet, soțul meu 😍

Pentru ca el are de ceva vreme smart watch,  de la concurență 😋🤭, ii știe utilitatea și s-a gândit că mi-ar prinde bine și mie unul, mai ales că este cu roz 😅

Cerceii tot de la Moșu de suflet sunt. Am spus eu, într-o doară acum ceva timp in urma, ca mi-ar plăcea și mie o pereche, dar n-am insistat pe treabă asta. Se pare ca Moșul,  după ce s-a tot gândit la ce ar putea sa-mi cumpere, mi-a făcut și acest cadou. Mulțumesc mult pentru cadouri! 😘

Crema contur de ochi și buze de la Fillerina și Glosul Dior Addict Lip Maximizer Collagen Activ au fost un răsfăț din partea mea. Mi le doream de ceva vreme.

Crema de corp Victorias's Secret Kiss me in the ocean,  uleiul de dus cu portocală și ghimbir de la Sabon și Monopoly au venit pe neasteptate de la oameni dragi carora le multumes pentru minunatele daruri.

Sfârșitul de an 2018 chiar mi-a adus cadouri și să nu mai zic de comenzile plasate. Nu puteam sa ratez ofertele.  Urmează să vă arăt ce produse mi-am achizitionat pe sfârșit de 2018.



Sa aveti un an nou cu lucruri bune, fericire și sănătate!
Va astept și pe Instagram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu