vineri, 8 martie 2019

Tort de morcovi low carb

Salutare,

Nu stiu daca ma urmăriți pe instagram (pinkmagicbeauty)/facebook( Pink Magic Beauty), dar acolo am postat ultimul dulce low carb.
Carrot cake-ul este un dulce care mie imi place la nebunie. Am adaptat o rețetă la variantă low carb.
Va las ingredientele și modul de preparare.

Ingrediente:
- 6 oua
- 60 g. nuci măcinate
- 45 g. făină de cocos
- 150 -180 g. morcov râs
- indulcitor (2-3 linguri)
- esența (de care va place)
- 1 linguriță scorțișoară
- un praf de sare
- 1/2 lingurița praf de copt

Ouăle se bat împreună cu indulcitorul. Se adaugă morcovul ras, sarea, esenta și se încorporează cu o spatula.
Eu am amestecat nuca măcinată, făină de cocos, praful de copt, scorțișoara și le-am pus peste compoziția de mai sus. Am amestecat cu spatula.
Am pus compoziția într-o formă rotundă de silicon.
Am copt cam 30 min la temperatură mică până a trecut testul cu scobitoarea.

Blatul obținut se poate tăia in 2 si se poate pune cremă de mascarpone.

Eu am păstrat blatul întreg si in momentul servirii am pus magiun de prune cu nucă, fără pic de zahăr, de la Râureni si am decorat cu frișcă.




Sau puteți pune doar frișcă deasupra și decorați cu afine sau alte fructe.

Poftă bună 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu