vineri, 29 martie 2019

Ce ii cerem iepurasului?

Hello girls,

 Pentru ca se apropie Paștele, cu siguranță va gânditi și la cadourile de iepuraș. Daca nu știți ce sa-i cereți, va las câteva idei. Am găsit și câteva chestii la reducere. Eu zic sa aruncați un ochi și să vă faceți o idee.
 Primele pe lista au fost aceste aparate pentru coafat. Eu am ochit câteva aparate care imi lipsesc din colecția aceasta. Mi-ar plăcea un ondulator special, ca cel din imagine.
Click pentru detalii

Am doar varianta clasică și un ondulator conic.
🤔 cred ca trebuie sa va prezint colecția mea de aparate și accesorii pentru coafat.
 Dacă va plac mai mult acessoriile puteți alege de aici.
Găsiți cercei, brățări, coliere, genti și esarfe. Le găsiți chiar la reduceri.
 Dacă va doriți cărți puteți vizită acest Site. Sau alte variante găsiți AICI sau o variantă unde găsiți cărți, accesorii, parfumuri și muuulte alte treburi este AICI
Săptămâna trecută am cumpărat, de pe primele 2 site-uri, câteva cărți și o ceașcă de cafea pe care am oferit-o cadou. O sa-mi cumpăr și eu o ceașcă la fel pentru ca este tare frumoasă.
Aceasta este superbă cescuta realizată și pictată manual. Am achizitionat-o de aici.
 Mi se pare foarte elegantă, la fix pentru momente de relaxare in compania unui cafele sau a unui ceai cu aroma deosebita. Si pentru ca a venit vorba de ceai 😊 va invit sa vizitați acest SITE
 Dacă va doriți cosmetice cred ca găsiți ceva variante fermecătoare aici , aiciaici, aicisau aici.
 Am pregatit și pentru cei mici o listă de site-uri cu cadouri: magazin On line, dar îl gasiti și fizic prin mall-uri, aiciaiciaiciaici și aici.
 Dacă va doriți haine, aici este raspunsulaiciaiciaiciaiciaici si aici.
 Rămâneți alături de mine, cu siguranță o sa am si alte propuneri drăguțe pentru cadouri.

Va aștept și pe pagina de facebook Pink Magic Beauty  și pe pagina de Instagram pinkmagicbeauty.

O zi minuba



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu