luni, 25 martie 2019

OptiFibre de la Nestle

Hello girls,


Va povesteam într-un articol despre 3 beneficii ale fibrelor in organism
 Este o poveste veche între mine și suplimentele de fibre. Va spuneam ca am primit un "truc" de la una din nutritionistele pe care le-am vizitat.  🤭 De la acele vizite am reținut 3 beneficii pe care le au fibrele in organism:
- alimentele bogate in fibre oferă sațietate și reduc pofta excesivă de mâncare
- mențin un nivel bun al glicemiei
- ajută la o bună funcționarea a aparatului digestiv și ajută la detoxifiere
 Astea erau beneficiile care mi-au rămas mie in cap, dar sunt o mulțime de alte beneficii.
 Acum, ca sunt la o altă vârsta, ma interesează și să scap de disconfortul balonarii. Din cauza job-ului, care este unul de 8 ore in fața calculatorului, nu ma pot lauda cu un stil de viață activ. Sunt o soricica de birou, sedentară și dornică de rontait proștii. Am noroc ca in ultimele 6 luni am abordat un stil alimentar low carb, dar mai mănânc cand ies in oras sau particip la o aniversare.
 Acum ca am primit un pachet de la BuzzStore  care continea OptiFibre, de la Nestle, mi-am amintit ca este foarte bine sa am un astfel de produs în casă. Va povesteam in articolul, mai sus menționat, despre "trucul" învățat de la nutritionista.  Acum l-am folosit intens, dar pe viitor intenționez să îl folosesc ocazional.

M-a ajutat să scap de senzatia de balonare cu care mă confruntam în perioada delicată a lunii. Asa s-a nimerit, sa incerc produsul in aceasta perioadă. Chiar m-a ajutat neașteptat de mult. Înainte de menstruatie și în perioada ei eu ma confrunt cu balonare,  dar faptul că am folosit OptiFibre m-a ajutat să depășesc mult mai bine această perioadă. Mai ales că am și mâncat ceva carbohidrati(pizza 🍕, tort 🍰, inghetata 🍦🍧🍨, briosa 🧁,bomboane  și ciocolata🍫) in aceasta perioadă. 😬 Vaaai, acum ca le-am scris 😱 m-a luat panica. Am mâncat exagerat de multe chestii. Chiar am avut noroc ca suplimentul de fibre a grabit digestia acestor minunății și nu au zăbovit pe drum. 😀 In mod normal eram un balon obosit după toate treburile astea.
 Imi și place ca nu are gust, miros sau culoare. Este un praf inodor și insipid, încolo nu pot sa spun 🤭 este totusi un praf alb, dar care de devine incolor in apă.

 Am incercat produsul in apă pe care o beau dimineata pe stomacul gol si în iaurt in care am pus si fructe.


După consumul produsului nu am simțit nicio grabă in a merge la toaletă, este sigur in cazul in care aveti o zi în care sunteți tot timpul pe fugă.
 Cand am consumat OptiFibre dimineata, nu am mai simțit nevoia de a mânca gustare de la ora 11:00. De obicei mananc 5-10 migdale pe la ora 11:00/11:30. Posibil ca acest produs sa asigure sațietatea pentru o perioadă lungă de timp. Nu am simțit nevoia să cresc gramajul. Imi sunt suficiente cele 5 g pe zi.
 Este un produs GLUTEN FREE, iar asta îl face sigur și pentru consumul celiacilor. În schimb, poate contine lapte.
 Este un produs care se poate administra de la vârsta de 3 ani+, adulților, femeilor însărcinate sau care adaptează  și vârstnicilor. Recipientul are 125 g, adică 25 de porții a câte 5 g, iar mie mi se pare foarte avantajos.
 Dacă vreți aveți întrebări cu privire la acest produs, sunt aici sa va raspund, daca stiu. 😊

Va astept și pe pagina de Instagram pinkmagicbeauty și pe facebook Pink Magic Beauty.


7 comentarii:

  1. Ce informații prețioase! Mulțumesc pentru că le-ai împărtăşit cu noi. Am şi eu nevoie de ceva sățios care să mă oprească din a ronțăi tot felul de "gustări".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită încercat, mai ales după un weekend aglomerat culinar sau daca ai tendința de rontait. O zi iei suplimentul, a 2-a zi rontai un morcov si menții un echilibru. În Farmacia Tei este 33,5 lei.

      Ștergere
  2. Nu am incercat acest produs nici nu am auzit de el dar daca pentru tine a functionat este bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant produs. Ai idee cat costa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În Farmacia Tei este 33,5 lei. Daca esti din Bucuresti găsești 3 sedii ale Farmaciei (Bebe) Tei. Daca nu, poți comanda on line https://comenzi.bebetei.ro/mama_si_copilul/lapte_si_mancare/formule_speciale/optifibre_reglarea_tranzitului_125_g_nestle-p10106807 după un weekend aglomerat culinar e chiar bun produsul.

      Ștergere
  4. Nu am incercat acest produs, dar sunt o norocoasa fiindca nici nu am
    Nevoie de el😃 foarte bun articolul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca ești foarte bine cu tranzitul și balonare. Sper sa fie de ajutor articolul pentru cât mai multe persoane.

      Ștergere