sâmbătă, 23 martie 2019

Style Workshop 🥰❤

Salut girls,

 Sâmbăta trecută, pe vremea asta, participam la primul workshop organizat de Adriana Matei (Hypewit).  Adriana este style coach, iar workshop-ul a avut ca tema "stilul personal".


 Au fost multe ore pline de informații utile, povești emoționante, soluții la problemele reale cu care ne confruntăm cand vine vorba de shopping si alegerea hainelor.
 La workshop am fost 10 doamne și domnișoare dornice sa învățăm, sa ne dezvoltăm și să ne conturam stilul personal. Am povestit, ne-am cunoscut și am vorbit despre dificultățile noastre in alegerea hainelor / accesoriilor și în îmbinarea lor optimă. M-am simțit foarte relaxată, in ciuda faptului ca vorbeam despre problemele mele. M-am simțit ascultată, înțeleasă si ajutată. Am aflat fiecare ce formă a corpului avem și am primit informații despre cum ar trebui alese hainele in funcție de această caracteristică. Am avut parte și de consiliere fix pe tinuta aleasă în ziua respectivă, dar ne-am bucurat și de un exercițiu practic.
În stânga era ținuta aleasă de o cursanta pentru mine, iar în drepta era o ținută pe care am ales-o eu pentru ea. Am ales in funcție de forma corpului , evenimentul/locația în care urma să mergem, element preferat in vestimentație.


 A fost o experiență minunată și complexă, ne-a ajutat să ne (re)descoperim, sa ne punem în valoare, sa ne iubim si sa avem incredere in noi.
 Adriana face un lucru minunat pentru cine apelează la experienta ei. Nu este vorba doar despre haine, culori si texturi, ci despre tine ca personalitate, poveste, nevoi, dorințe,  pasiuni, moment și atitudine. Silul este ceva atât de personal și unic, încât se construiește în timp și cu răbdare.
 După această experiență am început să privesc hainele/acesoriile/încălțămintea cu mai mult curaj, caut obiecte vestimentare care mi se potrivesc. Înainte cumpărăm haine care imi plăceau, dar nu mi se potriveau. Degeaba iti place un articol daca nu ti se potrivește,  nu te avantajează, ba din contră iti accentuează fix ce trebuie să maschezi sau sa temperezi vizual. Nu am apucat, încă, sa umblu in dulap și să evaluez articolele. Stiu sigur ca sunt acolo obiecte care nu ma avantajeaza sau pe care le combinam greșit.
 Ma simt super norocoasă ca am avut ocazia să o cunosc pe Adriana și să particip la acest workshop plin de emoție, informație și energie pozitivă.  Va recomand sa o urmăriți pe Adriana pe canalele ei, o sa aveți multe de învățat, o sa descoperiți un om minunat și un profesionist in acest domeniu. Se simte pasiunea si dăruirea cu care vorbește și explică.

P.s: asculta-te, cunoaste-te, iubeste-te!

 Va doresc weekend minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu