vineri, 22 martie 2019

3 beneficii ale fibrelor in organism

Salutare,


 Saptamana trecuta am primit un pachet de la BuzzStore. Conținea un produs Nestle, mai precis OptiFibre. În momentul în care l-am deschis mi-am amintit de una dintre vizitele mele la nutritionist.

 Încă din copilarie am fost mai pufoasa, iar la 18 ani am facut prima vizită la nutritionist.
Trebuie să spun că am consultat 3 nutritionisti până în prezent. 🤗
La cel de-al 2-lea nutritionist am avut parte de o prezentare super drăguță despre beneficiile fibrelor in alimentație.
Eu am reținut 3 chestii care mă interesau pe vremea aia🤭. Fibrele joacă roluri multiple și neașteptat de importante, dar mai multă teorie puteți găsi în cărți sau pe site-uri de specialitate.

Va spun și vouă cele 3 beneficii care mi-au rămas în cap:

- alimentele bogate in fibre sunt satioase și scad apetitul (Eu ma declar și pofticioasa și gurmanda 🤭)
- mențin nivelul glicemiei
- ajuta la funcționarea eficientă a aparatului digestiv, un tranzit intestinal bun si o detoxifiere eficientă

Astea erau obiectivele mele mari și late.  Să slăbesc, sa scap de tot felul de pofte nebune, care erau cauzate de glicemiile oscilante (parca erau electrocardiograme) și să mă detoxific și să scap de acnee.
Da, frumusețea vine dintr-un interior sănătos.
 M-am apucat de treabă, am slabit, am vizitat-o de multe ori pe d-na nutritionist și am ajuns si la etapa de mentinere, unde am aflat un truc 🥳 Abia acum imi dau seama ca nu trebuia sa renunț la el. Daca ascultam sfaturile de atunci, nu mai ajungeam și la al 3-lea nutritionist.
Dar sa revenim la truc 🤗 urma să mănânc sănătos și curat, dar aveam dreptul la mese festive, ieșiri în oras sau cine stie ce cheat day. Înainte sau după ce comiteam "răsfățul" trebuia sa iau un supliment cu fibre pentru a grăbi digestia festinului, pentru a nu zăbovi și a se depune pe te miri unde.
Din păcate, m-am văzut cu sacii în căruță, și după ce am terminat fibrele suplimentar, am uitat de obiceiurile sănătoase.
 Acum mă bucur ca am avut norocul sa primesc acest pachet cu OptiFibre. Mi-am reamintit informațiile foarte utile. Trebuie să recunosc că au venit la fix. De 6 luni am adoptat stilul low carb (keto). Nu am intrat strict pe o direcție, dar țin carbohidratii in frâu. În Februarie am avut cheat holliday (7 zile de vacanță toată). Am revenit pe linia de plutire,  dar sâmbătă
am fost la o aniversare și am gustat ceva chestii 🍕🍰
La fix a fost porția de fibre dimineața. 🤭
 După ce o sa ma mai bucur de câteva porții de fibre OptiFibre, o sa va povestesc experienta mea cu acest produs.
Să aveți grijă de voi!

Va aștept și pe pagina de Instagram pinkmagicbeauty/Facebook  Pink Magic Beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu