miercuri, 13 martie 2019

Review Avon Advance Technique Reconstruction

Salutare,


 După cum bine știți, dintr-un articol anterior, am primit câteva produse spre testare. A fost vorba despre o campanie organizată de #buzzstore și #avonhaircare . Au oferit mai multe seturi din gama #advancetechniques #reconstructionline.
Am testat:
🧖‍♀️ Samponul Advance Technique Reconstruction
🧖‍♀️ Balsamul Advance Technique Reconstruction
👩    Serul de par cu ulei de argan și cocos


 Am sa va las descrierea oficială a produselor, iar la final va spun și părerea mea despre ele.

Samponul Advance Technique Reconstruction
Formula îmbogățită cu complex de Keratina  și Panthenol. Reface părul lipsit de vitalitate sau sever deteriorat atunci când este folosit cu balsamul, masca si spray-ul regenerant. Lasă părul puternic  și sănătos la atingere.

Balsamul Advance Technique Reconstruction
Formula îmbogățită cu complex de Keratina  și Panthenol. Reface părul lipsit de vitalitate sau sever deteriorat atunci când este folosit cu samponul, masca si spray-ul regenerant. Lasă părul puternic  și sănătos la atingere. Face descurcarea parului mai ușoară .

Serul de par cu ulei de argan și cocos
Creat cu ulei de argan și cocos, acest tratament hidratant lasă părul sa se simtă instantaneu hrănit și nu îl electrizeaza. Conține vitaminele B5 și E, ce conferă un efect neted, stralucitor și îl lasa irezistibil la atingere.

 Pe mine m-a surprins foarte plăcut acest set de îngrijire a parului. Cum va spuneam si in articolul cu primele impresii, samponul m-a cucerit instant. Face o spumă densă care curăță foarte bine părul de la prima aplicare(nici nu mai am nevoie de 2 samponari), dar este o curățare atât de blândă încât după clatire imi pot trece degetele prin par. După cum bine știți, eu am părul blond, iar acesta chiar se încurcă după samponare.
O altă bulină albă pentru acest sampon, după mai multe utilizari am observat ca imi hidrateaza scalpul. Din cauza vopsitului am scalpul uscat și sensibil. După spalat ma trezeam cu cojite, dar după acest șampon situația neplăcută s-a îmbunătăți.
Are un parfum plăcut și discret.
 Pentru mine s-a potrivit super bine acest produs. Mi-a hidratat atât părul cât și scalpul. Eu zic ca merită să îl încercați, mai ales că îl puteți găsi la prețuri foooarte bune. Eu chiar mi-am comandat altul, sa fiu sigură că nu raman fara el plus ca il găsisem la reducere.
 Balsamul Advance Technique Reconstruction mi-a plăcut foarte mult pentru ca trebuie aplicat in cantitate foarte mica, deci produsul iti ajunge la multe utilizari. Se completează foarte bine cu samponul din aceiași gamă deoarece miros la fel. Hidrateaza foarte bine, ajută la o descurcarea completă a parului si intensifica beneficiile de reparare ale parului deteriorat.
 Uleiul de par cu ulei de argan și cocos imi place ca miroase a ceva desert, iar eu sunt fan deserturi. 🤭
Hidrateaza și intră repede in păr.
Eu il aplic pe părul umed pentru a face o peliculă uleioasa astfel ca in timpul uscarii sa nu permită eliminarea apei din firul de par. În felul acesta părul rămâne hidratat. Pentru un luciu frumos al parului si pentru o disciplinare a vârfurilor,  aplic serul și după uscarea parului. Pentru ca are o textură densă,  aplic 2-3 pompite in palme și îl masez(in filmuleț am pus mai multe pompite pt. ca nu stiam daca s-a focalizat imaginea și am preferat sa reusesc sa surprind detaliile). Dupa ce se încălzește intre palme devine mai fluid si intra mult mai repete in par, fara sa il încarce. La inceput am avut impresia ca încarcă parul, dar nu il aplicam cu metoda de mai sus. Acum sunt tare încântată ca am găsit această tehnică. Il mai aplic seara pe vârfuri, dar din cand in cand.




 Mi se pare ca aceste produse fac echipă foarte bună împreună.  Am văzut schimbarea încă de la prima utilizare. Va arătasem diferentele încă din articolul anterior.


 Părul este disciplinat și hidratat,  se usucă drept si cu volum.
Va recomand sa încercați produsele, mai ales că prețul lor este fooooarte bun, iar calitatea m-a surprins.

 Si pentru ca Sharing is caring, am împărțit colegelor de la birou câte o mini perie de par si o broșură cu detalii despre produse. Le-am povestit și lor cât de încântată sunt de această gamă. 🤗

Va astept și pe pagina de facebook Pink Magic Beauty  și pe pagina de Instagram pinkmagicbeauty.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu