miercuri, 22 decembrie 2021

Mic dejun rapid - Dukan

 Salutare,


   In perioada asta aglomerata și agitata înainte de sarbatori totul este pe fuga. Evident ca și mic dejunul este pe mega fuga, mai ales când ai și un bebe de 10 luni, dar vrei sa respecți și dieta.

   Astăzi am optat pentru Cerealele din târâte de ovaz cu ciocolata 😋 mie mi-au plăcut de când ma știu cerealele cu lapte, iar varianta asta mi se pare geniala. 


Sunt bune și dacă plec in vacanta, la birou sau vreau ceva bun și rapid de mancare. Sunt o Invenție geniala pentru mine. Mai exista și varianta cu caramel, dar nu am încercat-o pana acum. Cu siguranța o sa-mi cumpăr sa văd cum este.



Așa arată cutia, are 350 g și sunt câteva portii generoase in aceasta cutie, fiind foarte satioase nu puteți sa mâncați foarte mult. Eu cam uit sa mănânc tărâțele zilnice🙈așa ca aceste cereale ma salvează. Plus ca îmi țin de foame multe timp 3-4 ore lejer.

   Tot din gama Dukan mai sunt variante de gustări rapide gen biscuiti, crakers, covrigei, batoane cu tarate și fructe, ciocolata calda, taitei, orez, Dukanella, maioneza și ketchup Dukan, etc.



Toate bunătățile le găsiți AICI Dacă nu stiati de aceste deliciosenii, acum este momentul sa aruncați un ochi și sa vedeți ce gama variata de produse exista. Pentru mine este important sa le am in casa și sa le pot lua repede cu mine dacă plec. In felul acesta evit sa calc strâmb când tentația este mare sau când pofta de ceva dulce ma apasă.Sa va zic ca am in dulap 3 borcane de Dukanella și ca mănânc cu brio, mai mult decât este tolerat, și slăbesc fără probleme. Și așa elimin orice frustrare, sunt relaxata și fericita, iar gustul este fix de Nutella. 

Pofta buna și spor la dieta!

🎀Va aștept alături de mine și pe Facebook Punk Magic Beauty /  Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / YouTube Pink Magic Beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu