luni, 6 decembrie 2021

Decolorat și vopsit acasă cu Wella Illumina


 Salutare,


Pentru ca sunt vremurile “minunate”…cu “frunza verde” (certificatul vieții) și toate tulpinile pământului…am decis sa zic pas mersului la coafor câteva luni. Având in vedere ca îl avem și pe bebe, iar operațiunea decolorat, vopsit, tuns, uscat dura 4-5 ore pluuuus drumul…am luat frâiele și inima in dinti, am făcut câteva cercetări și am apelat la memoria mea 🙈 și am pus de o comanda.

Cam asta am shopping-uit pentru operațiunea decolorat și vopsit acasă.


Mi-am comandat produsele necesare pentru decolorarea rădăcinile și vopsirea lor. Mai jos va las lista produselor.↙️


🛒Vopsea Permanenta - Wella Professionals Illumina Color Nuanta 9/60 blond luminos violet natural



🛒Vopsea Permanenta - Wella Professionals Illumina Color Nuanta 10/69 blond luminos deschis violet perlat



🛒Pudra Decoloranta - Wella Professionals Blondor Multi Blonde Powder 800 gr



🛒Pensula Vopsit Grip - Prima Dyed Hair Brush



🛒Oxidant Wella Professionals Welloxon Perfect Pastel Creme Developer 1+2, 1.9% 6 vol, 1000ml



🛒Pieptene pentru coafat Kimio



🛒Oxidant Crema 6% - Wella Professionals Welloxon Perfect Creme Developer 6% 20 vol, 1000ml



🛒Bol Negru cu Maner pentru Mixat Vopsea Labor Pro



🛒Masuratoare Gradata Labor Pro, 100 ml


Înainte de a începe toată treaba mi-am aplicat pe scalp acest ulei pentru scalp uscat cu scopul de a proteja pielea. La salon adauga Replex/Olaplex in pudra pentru protecție. Sinceră sa fiu mi-a fost mult mai bine cu acest ulei pe scalp decât la salon.

Și am demarat operațiunea din acest punct. Mi-am împărțit parul in 4 secțiuni pe care le-am prins cu clești de par. 




In bolul proaspăt achiziționat am pus 1 1/2 cupa de pudra decoloranta(pudra vine cu cupa gradată pentru măsurat) și am adăugat 90 ml Oxidant Crema 6% - Wella Professionals (măsurat cu paharul cumpărat). Am amestecat biiiinnnne bine ingredientele, cu pensula proaspăt achiziționata. La o cupa de pudra decoloranta se folosesc 60 ml de oxidant. 
Practic am folosit reteta 1:2. O cupa are 30 ml, la o cupa de pudra am pus 2 cupe de oxidant. Puteți cântări atât pudra cât și oxidantul cu cupa aflată in cutia de pudra.
⚠️La pudra decoloranta NU FOLOSIȚI oxidant mai mare de 6% 🙏🏻 oricât de deschis vreți blondul, respectați aceasta indicație.

Buuuun, am început sa aplic amestecul pe cărările din spate. Am început cu partea din spate. Acolo temperatura scalpului este mai scăzută și pudra este mai greu activata. Am încercat sa aplic doar pe porțiunea de rădăcina naturală, dar nu mi-a reușit precizia🙈

Peste aceasta opera de arta mi-am pus o punga pentru o reacție mai buna a decolorantului.


Am stat 45-50 min cu minunea asta pe par, am clatit biiiine parul cu apa călduță și cu un amestec de apa cu oțet (cam 10 ml oțet la 1L apa). Am auzit aceasta informație intr-un clip al lui Sorin Stratulat și n-am pierdut timpul, am și folosit-o. Am înțeles ca scoate și mai bine substanțele din par și face bine cuticulei care a fost expusă unui proces laborios și p.h. a avut de suferit.
Am spălat parul cu acest șampon post decolorare. Exista și varianta profitabila pret cantitate, eu îl folosesc foarte des și merita investiția intr-un astfel de produs. După ce termin borcanul mic o sa-mi cumpăr aceasta varianta.
Nu am folosit niciun fel de balsam/tratament/masca după șampon.
Cam acesta este rezultatul după decolorare.⬇️
Am uscat parul și am aplicat iar pe scalp acel ulei pentru o protecție in fata vopselei de par. Avantajul de a ma face acasă a fost ca am aplicat vopseaua a 2a zi, iar scalpul a avut timp sa se hidrateze cu ajutorul uleiului aplicat. Înainte de a aplica vopseaua am reaplicat câteva pipete pe scalp și am dat drumul preparatului de magie.
Am luat cântarul de bucatarie, va puteți ajuta și de gradațiile de pe tubul de vopsea, și am pus 40 g vopsea Wella Professionals Illumina Color Nuanta 10/69 și 20 g Wella Professionals Illumina Color Nuanta 9/60. Practic sunt 60 g vopsea(un tub întreg), iar eu am folosit proporția 1:2. La 60 g de vopsea am adăugat 120 ml Oxidant Wella Professionals Welloxon Perfect Pastel Creme Developer 1+2, 1.9% 6 vol. 


Am amestecat biiine ingredientele, am împărțit parul in 4 secțiuni și am inceput aplicatul vopselei tot din spate.
Cam așa arata situația după aplicarea vopselei magice.


Am stat 40-45 minute cu aceasta minune in cap. Am intrat in dus și am făcut emulsie, am dat cu putina apa pe par și am început sa masez bine parul pentru a distribui vopseaua pe toată lungimea parului și sa ma asigur ca a atins toate șuvițele de par, iar acest proces a durat 5-10 minute. Am clatit biiiine parul si am spălat parul tot cu acest șampon post decolorare, iar la final am aplicat aceasta masca Kerastase. Următoarea achiziție o sa fie borcan maaaare pentru ca merita toooti bani. 
Acesta este rezultatul după spălarea parului.

Sa va arat și culoarea rezultata, dar pe parul uscat.
Poza realizată la geam, lumina naturală.⬇️
Poza realizată la lumina artificiala din baie.⬇️


Am lăsat parul sa se usuce liber, fără sursa de caldura pentru a evita un stres in plus fata de ce “suferise”. Încă un lucru bun pentru par atunci când îl vopsesc acasă. De la salon nu poți pleca cu parul ud, iar asta înseamnă încă un stres in plus. 
Uscat frumos și disciplinat culoarea prinde alt contur, iar parul lucește și pune in valoare nuanță obținută.
Ma declar suuuuper mulțumită de rezultatul final. Am sa merg la salon la 2-3luni când o sa ma și tund, dar o sa apelez cu mare încredere la vopsitul acasă după “reteta” de mai sus.
Nu îndemn și nu încurajez pe nimeni sa facă treaba asta acasă, doar va arat ce am făcut eu și cum ma distrez pe acasă.
Înainte de a ma apuca de toată treaba asta am văzut ani buni acest procedeu la salon, luna de luna de 7 ani. Pluuus ca am tot ascultat specialiști pe YouTube, Sorin Stratulat este foarte mișto de ascultat pe teme de par.
Va pupacesc si va imbratisez!😘🤗
Va aștept alături de mine⬇️


🎀Facebook Pink Magic Beauty

🎀Instagram pinkmagicbeauty

🎀Pinterest Pink Magic Beauty

🎀YouTube Pink Magic Beauty



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu