miercuri, 4 noiembrie 2020

Planuri pentru Decembrie ❤

 Salutare,


   Poate vi se pare prea devreme să ne pregătim pentru luna Decembrie, dar eu chiar vreau sa am parte de un Decembrie relaxant și plin de activități care sa ma încânte.

   Momentan nu ma gandesc la decorul de Crăciun, dar ma gandesc la activitățile pe care vreau sa le desfășor acasă. Sunt convinsă că urmează să petrecem muuult timp prin casă și vreau sa profit. 



   Evident ca prima activitate la care se gandesc multe persoane este cititul. Aici pot spune ca am am ceva cărți pe listă 🤭 unele neașteptate, dar atât de necesare. 

   Mi-am propus sa incep cu cartea de marketing și dezvoltare Nu există părinte perfect a lui Isabelle Filliozat. Este o carte pe care o pot cumpara de AICI  sau de AICI

   Mi se pare ca este o carte care trebuie citită indiferent ca esti părinte sau urmează să devi părinte. Cartea te ajută să te cunoști și să înțelegi de ce ai anumite reacții sau repulsii. 
   Următoarea pe listă este Copilul tau competent a lui Jesper Juul. Carte pe care o găsim AICI  AICI sau  AICI
   Cartea ne ajuta sa ne conectăm cu copii, sa ii înțelegem, sa intelegem mesajele transmise de ei, iar în felul acesta reușim să avem o comunicare și o legătură sănătoasă cu copii.
   O altă carte pe care mi-am propus sa o citesc este Cele 5 limbaje de iubire ale copiilor a lui Gary Chapman și Ross Campbell. Carte pe care o găsim AICI  AICI sau  AICI
   O carte in care ne găsim comunicarea și exprimarea sentimentelor față de cei mici cu dragoste și echilibru. 
Abia aștept să mă apuc să le citesc. 
   Langa o lectură frumoasa or sa meargă cesti cu ceai aromat obținut din surse de calitate. Eu mai am ceva ceaiuri in casă,  dar am ochit sortimente noi tot la artaceaiului.ro  Datorita lor am ajuns să iubesc ceaiul roșu. Este senzațional de gustos, iar faptul că nu te agită și poate fi băut și seara m-a cucerit. Eu am variantă aceasta de Rooibos cu capsuni si trandafiri. Dar am ochit varianta de Rooibos cu catina
   Au o mulțime de variante de ceai, le-as cumpăra pe toate. Sunt combinații extrem de interesante și care încântă simțurile și ne aduc bucurie și relaxare. Eu cred ca am peste 7 variante de ceai de la ei si sunt o adevărată încântare. Garantez ca o sa va cucerească de la prima infuzie. Evident ca o sa verific cum stau si cu stocul de ceai cu măr.  Iarna imi place la nebunie ceaiul de mar. Tot la ei gasiti si cafea cu arome, accesorii pentru ceai si cafea. Sunt sigura ca puteti gasi cadourile potrivite pentru iubitorii de ceai si cafea.
   Langa citit si un ceai bun vreau ceva dulce buuun. Biscuiti de toamna , turtă dulce, tort de mere,  tort de morcovi sau regele sărbătorilor, CO ZO NA CUL! Pentru toate bunatatile astea o să-mi fac stocul de stafide, migdale, merisoare, coacaze, scorțișoară, cacao, fistic si alte bunătăți de AICI sau de AICI Cam acestea sunt sursele mele de încredere pentru produsele de rontait:)
   O altă activitate la care visez este sa bucataresc bunatatile mai sus enumerate. Imi place la nebunie să miroasă in casă  a dulciuri. O sa ma uit si aici sau aici pentru lumânări parfumate și diverse decorațiuni. Daca ma grăbesc să le cumpar de aici le gasesc la reduceri, plus ca văzusem și o ceașcă superbă și aș putea profita de comanda cu transport gratuit. 
   Eu sunt mare fan Monopoly, dar nu am succes cu cei din casa :D ii conving greu sa ne jucam. Am noroc cu nepoții cand vin in vizită, dar acum cu pandemia...slabe șanse sa ne viziteze. Am in plan sa-mi achizitionez si Activity. Tin minte ca ultima data am jucat la inceputul lunii Martie,  fix cu cateva zile inainte de izolare. :( Am gasit aici și aici au mai multe variante ale jocului. Aici au doar 2 variante, dar o sa vad cum imi grupez comenzile cu alte produse si beneficiez de transport gratuit.
   Mai am o activitate care ma deconectează maxim și mă relaxează :D Puzzle. Astăzi am descoperit acest site doar cu puzzle. Are o gama extrem de mare, puzzle pentru toate varstele si pentru diferite dificultăți si teme. O sa fie o alegerea dificilă,  dar o sa merite. Au si accesoriile necesare pentru pastrarea puzzle-lui după ce îl terminati. În ciuda faptului ca-mi plac foarte mult puzzlele  :( eu nu am niciunul. Pe toate le-am făcut pe la cunoscuți sau la nepoți :D. Nepoții sunt sursa mea cea mai bună pentru distracție. 
   Asa ca eu am planuri mari pentru acest sfârșit de an. Nu mai zic de Netflix :D Am ceva planuri, zic eu! 
   Si pentru ca vreau sa am tabloul complet :D vreau un gel de duș cu miros de iarnă. L-am vazut aici pe acesta cu mar copt :D aici colectia de Craciun 2020


   Voi ce planuri aveți pentru sărbători? 
   Va mulțumesc tare mult pentru ca ma urmăriți și imi sunteți aproape. Ma găsiți și pe Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / Youtube Pink Magic Beauty.
   Va pupăcesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu