sâmbătă, 21 noiembrie 2020

Carti de parenting de la Black Friday partea 1

 Salutare,


   Deoarece au apărut ceva schimbari in viața noastră :) s-au schimbat și prioritățile. Si, uite asa, am ajuns să vă arăt cărți din categoria parenting.  Oricum este o categorie care-mi plăcea și înainte, dar acum le citesc cu mai mare interes :)

   Am început să mă uit după ceva titluri și să mi le adaug in wishlist. Am profitat din plin de acest Black Friday deoarece am comparat prețurile pe mai multe site-uri și așa am ajuns să plasez 2 comenzi pe site-uri diferite. Prima comanda ajunsă, într-un timp mega scurt, joi noaptea am plasat comanda si sambata dimineața era curierul la poarta. M-a bucurat foarte mult rapiditatea pentru că eram nerăbdătoare să mă apuc de citit cartea "O sa te tin in brațe cât vrei tu și încă o secunda" Este o carte cu povestea de viață a unei mame reale, bloggerita Ioana Chicet-Macoveiciuc (Prințesa Urbana). Aceasta este prima carte scrisă de ea. Cu siguranță am sa le cumpar și pe restul de cărți scrise de ea.

   Alte cărți de pe listă ii apartine Mariei Montessori. Vreau sa citesc, cât mai multe informații, din surse sigure și să pot decide ce-i mai bine pentru bebe. Sunt sigură că în aceste cărți am sa gasesc informații utile despre procesele de învățare ale lui bebe, cum am putea noi să îl sprijinim în dezvoltarea lui armonioasă și echilibrată.

   Puteti vedea unboxing-ul comenzii de la Carturesti chiar aici :) 

Promit sa fac clip și cu comanda de la Elefant Si acolo am cărți taaare interesante. Abonati-va canalului meu de Youtube și apăsați 🔔 sa fiți notificati cand apare celalalt clip.
   Va las aici și lista cărților cumpărate mai sus in clip. 

📚Copilul in familie

📚Educatie si pace

📚Mintea absorbanta

📚Taina copilariei

📚Nasterea unei mame

   Sunt tare nerăbdătoare sa le citesc și sa aflu cât mai multe lucruri interesante cu privire la educarea, nevoile copiilor și sa fie o călătorie frumoasa și ușoară pe noul drum care se așterne in fata noastră. Am sa va povestesc câte ceva despre cărți după ce le citesc. 
   Dacă aveți recomandări pentru noi 🤗 le așteptăm cu drag.
   Va mulțumesc ca-mi sunteți alături. M-a puteți urmări și pe Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / YouTube Pink Magic Beauty.
   Va pupăcesc!


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu