joi, 26 noiembrie 2020

DIY decorațiuni de Craciun

 Salutare,

   Știți bine ca eu m-a pregătesc de ceva timp pentru luna Decembrie. Aveți articolul anterior chiar aici. Planurile s-au extins pentru ca am început sa facem bradul de Crăciun și sa caut decorațiuni. Am un proiect special pentru brad și îmi doresc sa va fac un articol separat. Pana atunci vreau sa va arat câteva decorațiuni pe care le puteti realiza acasă, mi se par decorațiuni de realizat alături de cei mici. Sunt sigura ca or sa fie incantați. 

   Eu ador portocalele și scorțișoara când vine vorba de iarna. Sunt elementele cheie pentru iarna, iar eu m-am gândit sa va aduc putina inspirație și sa va usurez alegerea și viziunea despre aceste decorațiuni.

   Puteti alege ca tema pentru anul acesta decorul natural realizat de voi mai ales dacă petreceți mai mult timp in casa, având in vedere situația in care ne aflam. 

   Am ales o mulțime de imagini pentru acest articol. Abia aștept sa prindă contur acest articol și sa-l înfrumusețez.

   Pentru început v-as arată idei pentru decorațul bradului.

Puteti opta liniștite pentru conurile de brad, felii de portocale deshidratate și ghirlanda de pop corn și merisoare. Mi se par un decor extrem de ușor de realizat și de efect.



Cred ca acest decor se potrivește indiferent de tipul de brad ales, fie natural sau artificial.



Puteti realiza decorațiuni doar din coaja portocalelor, iar fructul sa-l mâncați pentru un plus de energie și vitamine.








Dacă va plac mai mult decoratiunile cu felia întreaga de portocala va las acum mai mult idei de încercat. Puteti realiza decorațiuni pentru întreaga casa, folosiți in mai multe feluri ghirlandele de portocale.





Dacă aveți mai multă răbdare și îndemânare puteti alege proiecte mai îndrăznețe și cu mai multe elemente in realizarea lor.






De pe masa de Crăciun nu trebuie sa lipsească lumânările care fac atmosfera sa fie de poveste și sa creeze cadrul perfect pentru aceasta sărbătoare magica.



Tot pentru masa de sărbători :) m-am gândit sa aducem puțin decor și in aranjarea tacâmurilor.







Din cadrul sărbătorilor de iarna nu poate lipsi vinul fiert sau ceaiul cu diverse arome. Eu îmi cumpăr sortimente de ceai de 
AICI. Au ceaiuri și cafea de calitate foarte buna, iar sortimentele sunt extrem de variate. Merita aruncat un ochi, garantez ca nu o sa regretați.

Pentru vin fiert puteti sa faceți chiar punguța cadou cu condimentele necesare și sa le oferiți celor dragi. Eu îmi cumpăr condimentele, de cele mai multe ori, de  AICI. Au extrem de multe produse și sortimente.


   Dacă sunteți in căutarea unor decorațiuni din materiale de plastic ;) găsiți AICI chestii realizate foarte frumos.
   Sper ca și vouă va plac sărbătorile de iarna, toată perioada și tot ce înseamnă ele. Pentru mine este o perioada tare frumoasa chiar dacă nu sunt alături de toți cei dragi. 
   Va mulțumesc ca-mi sunteți alături, va aștept și pe pagina de Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty/ Pinterest Pink Magic Beauty / YouTube Pink Magic Beauty.
   Va super pupacesc!
   


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu