vineri, 26 iunie 2020

Kollagen Beauty System Doppelherz

Salutare 👋


   Sunt taaare încântată să scriu acest articol si sa ajunga informația la cât mai multe persoane.
   Am fost fericita si norocoasa persoană, eu si multe fete :), de a testa produsul oferit de Doppelherz  si Buzzstore intr-o campanie de testare. Totul a durat cam o lună și jumătate.
   Este vorba despre Kollagen Beauty System de la Doppelherz.
   M-am înscris frumușel la campania de testare,  te poti inscrie și tu AICI, am asteptat sa fiu selectată și am primit acasă 2 cutii pline cu flacoanele miraculoase. Sinceră să fiu nu m-as fi înscris la testare daca nu știam putin compania Doppelherz. Cand vine vorba de sănătate nu ma bag sa fac experimente. Eu iau suplimente alimentare de la Doppelherz de mulți ani, plus ca soțul și câțiva apropiați consumau deja un produs de colagen de la Doppelherz. Mai multe puteți vedea în clipul meu de pe Youtube AICI
   Am primit cutiile, am facut unboxing pe Instagram și am început să mă bucur de produse.
   Am introdus imediat produsul in rutina mea de dimineața.  Imi place sa il consum dimineața, după micul-dejun, agit putin flaconul și îl savura cu inghitituri mici. Are un gust taaare plăcut. Este dulce acrișor cu aromă de pepene galben si litchi, iar culoarea este galben-portocalie.
   Flaconul are 25 ml de lichid magic: 2,5 g peptide de colagen, Beta-caroten, Vitaminele E si C, Biotina, Zinc și Cupru. Va las câteva indicatii pe care le găsiți și în prospect.
   🎀 Peptidele de colagen ajuta la cresterea elasticitatii pielii.
   🎀 Vitamina C contribuie la formarea normală a colagenului pentru funcționarea normală a pielii.
   🎀 Vitamina A, Biotina si Zinc contribuie la mentinerea sănătății pielii.
   🎀 Cupru contribuie la pigmentatra normală a pielii si la mentinerea sănătății tesuturilor conjunctive. 
   🎀 Vitamina E contribuie la protejarea celulelor  împotriva stresului oxidativ.
   Primele îmbunătățiri ale aspectului pielii le-am observat după 2 săptămâni. Pielea începea să fie mai hidratata și să nu mi se mai usuce pielea pe picioare. 
După o lună am văzut și pielea brațelor mai fermă, hidratata si omogenă. Nu ma pot lauda cu cele mai frumoase brațe...Am avut flucuatii de greutate tot timpul, iar pielea mea a avut mereu de suferit. Eu sunt , iar și iar, într-un proces de slăbit și am remarcat efecte vizibile asupra pielii bustului și al gâtului. Tot decolteul este ferm și pielea vizibil sănătoasă. 
   Cel mai tare rezultat mi s-a parut cand am inceput sa ma expun la soare. Datorită Beta-carotenului,  cuprului și a colagenului m-am bronzat foarte repede și uniform. Eu aveam nevoie de expuneri repetate pentru un bronz omogen și compact, dar totul s-a întâmplat încă de la prima expunere. Pielea capătă culoare frumoasă și armonioasă. Am scăpat de inrosirea și uscarea pielii. 
   Parul și unghiile mi-au crescut mai repede și mai sănătos. Eu văd imediat această creștere galopantă deoarece am părul vopsit și îmi fac unghiile cu oja semi, iar creșterea este sesizată imediat.
   I-am oferit și mamei 14 flacoane pentru testare și este foarte încântată de rezultate. Noi ne-am recumparat produsul și o sa-i rămânem fidele. Este un produs care își merită banii din plin. Macar o cură de 2 luni din cand in când și tot se vad rezultatele. Este magic pentru articulatii, mai ales pentru persoanele care fac sport. Eu m-am apucat și de miscare si am intampinat problemă asta. 
   Tot de la Doppelherz găsiți o altă variantă de colagen. Soțul o folosește pentru articulatii deoarece face sport. 

   Este un produs fără lactoza, fără gluten și fără zahăr. Asta il face un produs care se pliază pe nevoile multor oameni, cum sunt eu care nu mai consum zahăr de peste 6 luni.
   
   Asa arăta finalul de campanie de testare. În mijloc găsiți și cutia proaspăt cumpărată de mine pentru a continua consumul acestui produs magic.


   Pe mine ma puteți urmări și pe Facebook/ Instagram / Pinterest/Youtube Pink Magic Beauty 

Va super pupăcesc și va multumesc ca ma urmăriți! 🎀😘🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu