miercuri, 21 octombrie 2020

De la moașa la nașa ❤

 Salutare dragelor, 


   Sunt taare bucuroasă să scriu acest articol. :) La începutul lunii Martie am primit cu mare drag propunerea de a "moșii" o fetiță. Ce-i drept :) nu la propriu cum face o moașa care asistă la momentul nasterii, ci vorbim de o moașa simbolic pentru a pastra tradiția din anumite zone ale țării. 

   Nu stiam ce presupune această titulatură, asa ca am întrebat părinții si am început si eu sa caut informații. 

   Practic, moșii scot copilul din spital, ii cumpăra un rând de hainute, ii cumpăra cadita pentru prima baie, ii fac prima băiță după ce o scot din spital, cumpăra un rand de haine pentru ziua botezului, iau copilul de acasă in ziua botezului și îl dau nasei la biserică și timp de 3 ani, pe 1 Ianuarie "dau copilul la grindă" :) Această tradiție este pentru a-i ura copilului sa aiba aspirații către lucruri mărețe, să crească mare si sa se dezvolte armonios.

   Cam acestea sunt tradițiile legate de moașa ☺️ 

Am sa va las filmulețul cu o parte din lucrurile cumpărate de noi pentru micuta adorabila. 




După ce am făcut filmulețul am cumparat și cadita pentru baie, săpunul lichid pentru bebe, termometru de apă, suport pentru bebe (unul de plastic și unul din burete), căință de silicon sa-i putem turna apă ușor și prosop. I-am mai cumpărat și o cutie pentru amintiri,  o jucărie personalizată, botosei personalizati și un body personalizat de la Le cose animate

   Au o mulțime de lucruri interesante pe acest site 🥰😍 

   


    Le-am mai cumpărat brățara mami-puiut ❤ de la Maria's Lady Bugs



Această micuța a adus multă bucurie in sufletele noastre. Ne-a cucerit încă de când era în burtica.🥰
   Vestea cea mai mare este ca ne-am transformat chiar în nașii micutei adorabile. Am primit cu mare bucurie propunerea de a fi nașii ei. 🤗🥰 Pentru această nouă calitate am cumpărat cu drag hainutele de botez, lumânarea, trusoul de botez, banut de arginta si hainutele pentru a 2-a zi la băiță. Hainutele pentru botez m-au cucerit din prima clipă,  au fost dragoste la prima vedere. Le-am cumpărat de pe facebook de la Flubijoux
De aici am cumpărat hainutele pentru botez, dar și trusoul de botez. A fost un trusou personalizat și lucrat extrem de frumos. 🥰😍
   Lumânarea a fost realizată la Poveste cu flori din pacate nu am o poza foarte clara cu lumânarea 😢



Sunt o echipă cu adevărat pasionată de tot ce înseamnă frumos și elegant. 
   Foto video a fost realizat de Ioana si Gabriel Andrei Sfinx Production, o echipă de profesioniști. Fac o treabă excelentă. 
   Recomand cu încredere pe fiecare in parte. Sunt foarte bucuroasă că au făcut parte din acest eveniment minunat. Sunt sigură că oricine apelează la cei recomandați mai sus 🤗 or sa aibă eveniment reușit. 
   Sper ca nu mi-a scăpat ceva. 🤭 


Va aștept și pe celelalte rețele de socializare pentru a mă urmări Instagram pinkmagicbeauty, facebook Pink Magic Beauty, youtube Pink Magic Beauty și pe pinterest Pink Magic Beauty ❤
   Va mulțumesc ca-mi sunteți aproape și mă urmăriți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu