joi, 29 octombrie 2020

Cumparaturi inteligente

 Salutare,


   In goana lui Black Friday am descoperit 4 site-uri prin intremediul carora putem face cumparaturi inteligente. Posibil sa stiti deja de acest concept, dar pentru mine este un concept nou. Pentru cele/cei pentru care este un concept nou ✌ va invit sa va inregistrati pe site-urile Cashbackshopping / Cashcow.ro / Mycashback / Bonusway.ro si sa vedeti ce magazine colaboreaza cu aceste site-uri. Practic, daca doriti sa faceti cumparaturi de pe un site care se regaseste ca partener pe unul din cele 4 site-uri 👍 o sa primiti inapoi un procent din comanda vostra. Practic mai adaugati o reducere la comanda voastra.



   Mi se pare un concept foarte bun, chiar daca procentele nu sunt foarte mari. Din acest motiv eu m-am inregistrat pe toate site-urile, iar cand am nevoie sa fac shopping verific pe care site am procentul cel mai mare si prin acel site am sa merg inainte cu shopping-ul.

   Avand in vedere ca urmeaza perioada de Black Friday, sarbatorile de iarna si diverse alte ocazii, sunt convinsa ca aveti muulte cumparaturi de facut si de achizionat muulte cadouri, iar acum aveti ocazia de a economisii ceva bani. Eu chiar sunt o impatimita a shopping-ului online, iar acum o sa am inca un motiv in plus de a aplea la aceasta varianta. Plus, va puteti anunta si prietenii de aceste site-uri, le faceti si lor un bine si aveti si voi beneficiile voastre. 

   Ce ziceti de propunerea mea? Daca considerati articolul interesant 👍va rog sa dati share!

   Va multumesc ca imi sunteti apropae si ma urmariti, va astept si pe Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / Youtube Pink Magic Beauty


Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu