marți, 23 iunie 2020

Fabricat in Romania

Te salut,


   Ma bucur taaare mult ca ai deschis acest articol si ca esti pe aceiași lungime cu articolul meu. Mi-am propus sa va spun si vouă ca am inceput sa apreciez produsele românești și sa-mi doresc sa cumpăr produse fabricate in Romania. Mi se pare un aspect tare important pentru economia Romaniei,  pentru aprecierea muncii de calitate și pentru a ne promova valorile.
   Totul a început acum 5 ani cand a trebuit sa-mi cumpăr o ie pentru un botez tematic. 


Norocul meu a fost ca am primit cadou o ie superbă, autentică și lucrată cu mare drag si pricepere.
 
Aceasta este ia care-mi este foooarte dragă. O port cu mândrie și bucurie, mai ales la evenimente speciale. Poza de sus a fost făcută de Paște. ❤
   Stiu ca ia a fost achiziționată de undeva in zona Buzău, daca am reținut bine, de la oameni care lucrează din mama-n fiica și au tehnici vechi și prețioase.  Produsele lucrate manual necesită implicare și multă pricepere din partea celui care le realizează.  Să nu mai amintesc și de cât timp "mănâncă" realizarea lor. Ar trebui să apreciem mult mai mult aceste obiecte unicat. 
   După acest botez, nașa mea de cununie mi-a cumpărat o marama superbă pentru tradiția de nuntă cand miresei i se da voalul jos. Este un obiect pe care nu am mai avut ocazia sa-l port de atunci.
   Avem atât de multe lucruri minunate pe care le producem, fie obiecte de tot felul, fie alimente după rețeta vechi și de calitate. Să vă spun cât de mult imi plac gemurile Raureni și Topoloveni?
   Știu că o sa spuneti ca sunt scumpe,  dar calitatea costă,  munca costă, iar sănătatea noastră costă și mai mult daca ne batem joc de ea cu alimente de proastă calitate. Produsele lucrate manual necesită implicare, dăruire și ele "mănâncă" mult timp celui care le realizează. Sunt produse unicat și merită toată aprecierea noastră. 
   Mai nou am descoperit o fabrică de mezeluri și alte preparate naturale, fără tampenii și bălării. Am norocul ca fac livrari in București și mi-am cumpărat alimente sigure. Firma se numeste "La Petreus". Găsiți site-ul aici. Sau pe Facebook unde au si un grup "La Petreus Bucuresti". Sunt alimente fără zahăr sau alte chestii de genul. Eu m-am asigurat de treaba aceasta deoarece eu nu mai consum asa ceva de peste 6 luni și îmi caut alimente curate și sigure.
   Mi-ar plăcea să văd cât mai multă lume care apreciază muncă valoroasă a unor români harnici, cinstiți și care lucrează cu multă pasiune și dăruire, indiferent de domeniu.
   De exemplu,  haine tradiționale și de calitate găsiți AICI și AICI Daca va doriți diverse obiecte tradiționale și haine 🤗 găsiți AICI
   AICI găsiți haine Made in Romania 🤗 si asta mă bucur taaare mult. La fel si AICI găsiți haine fabricate in Romania. 
   Celebrele și apreciatele produse cosmetice românești le găsiți AICI ❤
   Produse alimentare mai gasiti AICI. Băuturi spirtuase românești va recomand, cu toată încredere, de la www.celar.ro Celar este un brand nou pe piața,  dar de o calitate și puritate excepțională. 
   Mi se pare o treabă excelentă pe care o fac acești oameni minunați.
    Sper ca a fost util articolul și îndemnul de a cumpăra produse românești de calitate.

   Pe mine ma puteți urmări pe Facebook/Instagram/Pinterest/Youtube  Pink Magic Beauty 
Pupicei roz 😘🧁🎀💗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu