joi, 11 iunie 2020

Colagen lichid ❤

Salutare,

   Astăzi imi doresc sa iti arat 2 produse magice, din punctul meu de vedere. Am in plan sa ti le arăt astăzi și să afli conținutul lor, iar ulterior sa fac o postare cu beneficiile pe care eu le-am obserat in urma utilizării.
   Vedeta articolului este colagenul. ❤
   Colagenul este o substanta proteică pe care corpul nostru o produse in mod natural, dar începand cu varsta de 30 de ani acest proces începe, ușor ușor, sa se diminueze atât cantitativ cât și calitativ. Acest proces poate sa înceapă și mai devreme daca alimentația și stilul de viață este haotic și nesănătos.
   Această substanță se regăsește în sistemul musculara, sistemul digestiv, sistemul osos, piele, articulatii și vase de sânge. Practic, în mare parte din organism. Colagenul se regăsește și în unghii si par. Practic, colagenul se regăsește într-o treime in organismul nostru.
   Caracteristica principala a colagenului este flexibilitatea. Colagenul impreună cu elastina, o proteina care ajută tesuturile sa fie mai flexibile si sa-si revina mai usor la forma inițială după contractate, susțin articulatiile, oasele și pielea. Împreună cu acidul hialuronic ajută la refacerea cartilajelor și la lubrifierea lor. Ajută la reducerea inflamatiei la nivelul articulatiilor. Mai ales inflamatii cauzate de înaintarea în vârstă (artrita, artroza, osteoporoza, etc).
   Colagenul susține recuperarea musculara, previne deshidratarea, sustine tonifierea oculara si mentine corneea hidratata, la nivelul pielii previne aparitia celulitei și a vergeturilor, îmbunătățește aspectul pielii întregului corp, contribuie la uniformizarea pielii datorită hidratarii și regenerarii ei.
   Colagenul este produs în mod natural in organism si este susținut cu ajutorul alimentației bogate in citrice, legume verzi, consum de antioxidanti ( avocado, broccoli, ceai verde, etc).
   La Doppelherz am găsit 2 variante de colagen lichid.
   Varianta Doppelherz® system Kollagen 11.000 Plus o știam încă de anul trecut deoarece soțul meu mai face câte o cură de o lună cu aceste flacoane de colagen. Este indicată această cură mai ales persoanelor care fac sport și solicită articulatiile, pe lângă beneficiile minunate pe care le aduce colagenul și vitaminele și mineralele conținute de acest produs. Vitamina C, Vitamina D, Seleniu și Cupru sunt adăugate in acest produs. Va recomand sa cititi aici despre acest minunat produs care se foloseste cu brio la noi in casă. Sinceră să fiu soțul a aflat de la un prieten despre acest produs, un prieten care face activitate fizică intens.
   Varianta Doppelherz® system Kollagen BEAUTY o stiu de o lună de când am intrat in programul  de testare oferit de Doppelherz si Buzzstore. Va puteți înregistra și voi la Buzzstore.
Ma simt tare norocoasă ca am avut șansa să testez acest produs și să văd cât este de wow. Recunosc ca ma inscriu la campaniile de testare al produselor in care cred. Eu folosesc de mult timp suplimente de la Doppelherz și am încredere în această companie. La ei am găsit produsele de care aveam eu nevoie.
Eu deja am recumparat produsul pentru că i-am oferit și mamei produsul pentru a se bucura si ea de aceste minunate efecte. Eu il folosesc de o lună și sunt cucerită in totalitate. Promit sa fac un întreg articol și un clip video dedicat acestui minunat produs.
   Acest produs contine Vitamina A, Vitamina C, Cupru, Zinc. Va invit sa citiți despre acest produs aici.
   Avantajul acestor produse este ca sunt fără zahăr, fără lactoza și fără gluten, iar gustul mega delicios face administrarea foarte plăcută și ușoară. 

   Imi puteti fi alaturi și pe Facebook/Instagram/Pinterest/Youtube Pink Magic Beauty.

   Pupici roz 😘💗



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu