vineri, 8 octombrie 2021

Venit pasiv

Salutare,


   Bănuiesc ca este un subiect de maaare interes dacă ești aici. Faci foarte bine ca ești preocupata/preocupat de acest subiect. Și eu sunt in căutarea unor astfel de venituri, fie ele și mici, dar dacă nu trebuie sa depui niciun efort mi se par super. Ce am sa va spun acum nu o sa va îmbogățească, cel puțin nu peste noapte sau nu o sa fie un venit care o sa va umple seiful, dar puteți câștiga ceva bani din nimic.

   Cu siguranța ai auzit despre criptomonede și câte furori au făcut ele. Nu intru in detalii pentru ca este netul plin de informații de genul acesta. Eu vreau doar sa-ti spun ca m-am împrietenit cu criptomoneda HI 🤭 da, și fetele se împrietenesc cu criptomonedele. 🤝


   Este o criptomoneda recent lansată și se poate fructifica după 1an după ce te-ai înregistrat și ti-ai verificat datele (KYC). Mi se pare foarte tare, un fel de al 13-lea salariu. După primul an ești liber sa retragi banii și zilnic. Având in vedere ca tot ce trebuie sa faci este sa te înregistrezi AICI (nu o poți face fără invitația pe care am lăsat-o eu), sa alegi simbolul Whatsapp sau Telegram și ai sa primești instructiunile. Poți alege in ce limba sa primești indicatiile.

   In fiecare zi trebuie sa deschizi conversația, nu contează la ce ora, și sa ceri recompensa zilnică sau sa faci alte acțiuni. Tot ce trebuie este sa apeși in dreapta pe pătrățelele cu buline și sa apeși ce comanda vrei. 
   Răspunzi la întrebarea zilnică și primești 1 HI pe zi. Momentan eu am 9 HI in 11 zile 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Au fost zile când am uitat sa intru. In bani se traduce in 6,69 $.

   V-am spus ca nu o sa va îmbogățiți, cel puțin nu la valoarea mica pe care o are la început, dar la cât de ușor se obțin mi se pare păcat sa nu profit de acest venit. 
   Și nu v-am spus de verificarea datelor. In Telegram am solicitat sa ma joc, s-a deschis imaginea de mai sus intr-o fereastra de explorer, iar când am încercat sa ma joc și sa cumpăr moneda HI au început procedurile de verificare a datelor. Cu cât îți verifici datele mai repede cu atât mai aproape ești de momentul fructificarii banilor/schimbatul HI in $. 


   Așa o sa strâng eu bani pentru pantofi, accesorii, cosmetice și cine știe ce alte maimuțăreli.🤪🤣🤣🤣
   Am in plan sa va povestesc și despre alta cripto, dar pana atunci spor la cules HI-ul zilnic, sa nu uitați așa cum am pățit eu🤦🏼‍♀️ Folosiți și voi la rândul vostru codul vostru de invitat pentru a aduce prieteni sau pe cine vreți voi lângă voi și o sa fiți recompensați 😉
   Va aștept și pe rețelele de socializare Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / YouTube Pink Magic Beauty
   Va super pupacesc 😘🤗


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu