luni, 18 octombrie 2021

Pui marinat cu iaurt Dukan / Keto

 Salutare,


   In mintea oricui DIETA = piept de pui(obosit) la grătar 🤢 Cam asta era in mintea mea muuulti ani in urma. De atunci am început sa petrec mai mult timp prin bucatarie și am înțeles ca DIETA = sănătos și delicios. Am transformat pieptul de pui in ceva delicios și care se potrivește atât in dieta Dukan (cu iaurt slăbuț), cât și in dieta Keto (cu iaurt gras). 

   Având in vedere ca mâine intru la PP 😋 trebuia sa am ceva delicios pregătit. Am preparat piept de pui marinat.



Ingrediente:

- 500 g piept pui

- 1 iaurt (150 g) se poate și 1/2 de iaurt dacă nu vreți un gust acrișor

- 2 fire ceapa verde

- 1 cățel de usturoi

- pătrunjel 

- sare, piper și ce condimente va mai plac



Pasul 1 Am tăiat pieptul de pui in bucăți grosute. Am vrut sa fie cât mai mult sos pe toate părțile.

Pasul 2 Am curățat și tocat mărunt ceapa, pătrunjelul și am ras usturoiul.

Pasul 3 In borcănașul de iaurt am pus sare, piper și condimente. Am amestecat bine și am turnat peste bucățile de pui.

Pasul 4 Am pus și Ingredientele de pe farfurioara și am amestecat bine totul. Recomand sa folosiți mănușa de unica folosință. Eu abia am scos mirosul de ceapa de pe mâini. 🥺

Pasul 5 Am lăsat puiul marinat in frigider pentru câteva ore.

Pasul 6 Puiul se înfășoară in hârtie de copt și se da la cuptor. Eu am gatit la foc mic pentru 30 min. Fiecare își cunoaște cuptorul și cât de suculent vreți puiul/cât de groase sunt bucățile de pui.


Pofta buna!

Va aștept alături de mine pe Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / YouTube Pink Magic Beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu