duminică, 10 octombrie 2021

Budinca cu iaurt - Dukan/Keto

 Salutare,


   Dietele sunt viața mea 🤣 de când s-a născut bebe a trebuit sa fac ceva sa pierd kg acumulate extra. Eu fiind mare fan dieta Keto, dar nu am mai avut cum sa merg pe acest drum. Nu mai am timpul necesar sa cântăresc și sa calculez macronutrienții, nu mai zic sa și prepar. 

   Așa am revenit la o veche dragoste, dieta Dukan. Nu cântăresc nimic, nu calculez și mănânc oricand îmi este foame, lucruri care îmi fac viața mai ușoară. Partea cu mâncarea nu-i complicata pentru mine, dar ceva dulce trebuie sa am🤭 aici este arta dietelor. Acum ca este mai permisiva dieta, merg și fructe😋 ies super dulciuri.

   Având mult iaurt in frigider am căutat o reteta pe care sa o pot adapta nevoilor mele. Am găsit una mănușa, doar zaharul a fost înlocuit. Aceasta reteta merge de minune și la dieta Keto, înlocuind amidonul cu făina de konjac sau mix de fibre, iar iaurtul sa fie gras la Keto. La dieta Dukan se poate înlocui amidonul (pentru a elimina un aliment tolerat și se poate consuma de la Atac) cu făina de konjac sau cu târâte măcinate mărunt). Altfel se consuma din Croaziera.


O puteți decora cu crema de ciocolata Dukanella 😋



Budinca de iaurt

Ingrediente:

- 5 oua

- 400 g iaurt

- 4 linguri Green sugar (reteta era cu 100 g zahar) fiecare pune in funcție de gust

- 60 g amidon sau înlocuiți cu Faina mix de fibre

- un praf de sare

- esența de vanilie/coaja rasa de portocale/lămâie sau ce va place

- 50 g coacăze deshidratate (eu le am de aici sau mai găsiți aici)

Coacăzele le-am adăugat eu extra fata de reteta. Sunt aliment tolerat in dieta Dukan și permise in Keto.

   Buuuun, sa începem.

Pasul 1 Ouăle se separa. Gălbenușurile se pun in castron măricel pentru ca o sa adăugăm albușurile bătute spuma peste.

Pasul 2 Gălbenușurile se mixează cu îndulcitorul și aromele.

Pasul 3 Se adaugă iaurtul peste gălbenușuri și se mixează bine.

Pasul 4 Se adaugă amidonul. Îl puteți adauga cernut in ploaie.

Pasul 5 Albușurile se bat spuma cu praful de sare.

Pasul 6 Incorporam ușor albușul spuma peste gălbenușuri. Amestecam cu o spatula. In etapa aceasta se pot adauga coacăzele.

Pasul 7 Compoziția se adauga in tava tapetata cu hârtie de copt și se coace cam 30-35 min. Fiecare își cunoaște cuptorul. Eu pun o tava cu apa sub tava cu prăjitura pentru a evita arderea ei.

Eu am adăugat și o lingurita de praf de copt peste amidon, s-ar nu mi se pare ca a făcut mare lucru. Îl puteți omite. In reteta inițială nu era.




   Așa arată rezultatul final, nu este spectaculoasa, dar este delicioasa. Nu am rezistat sa o scot din hârtia de copt și sa o așez frumos pe ceva 🤭 Noroc ca am putut sa o las sa se răcească. Cum am scos-o din cuptor a trebuit sa plecam la cumpărături 🤭 dar am stat cu gândul la ea. Abia așteptăm sa ajung acasă sa o gust🤪

   Va doresc pofta buna și spor la dieta! Pupici 😘

Va aștept alături de mine și pe Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / YouTube Pink Magic Beauty



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu