marți, 5 mai 2020

❤ Reducere 10% NovAge

Salut draga mea,

   Am o veste minunată pentru tine, mai ales daca esti o iubitoare (iubitor NovAge Men) a seturilor NovAge.
   Poti beneficia de totul in 3 pasi simpli.

1️⃣ Te înregistrezi ușor și gratuit  ➡️ aici
2️⃣ Adaugi produsul in coș 🛒 și primesti inca 23% reducere față de prețul afișat = 33% reducere🥳
3️⃣ Coletul ajunge direct la ușa ta📦 🏡
Enjoy!💆‍♀️


   Eu iubesc si folosesc setul NovAge Ecollagen. Consider că este un set cu produse MAGICE. Este setul care mi se potrivește de minune tenului meu.
Poți să te înregistrezi, iti comanzi mostre cu rutina completa a fiecarui set, vezi care ti se potrivește și îți comanzi setul full size.
Seturile au adresabilitate variată.

💆‍♀️ NovAge Bright Sublime recomandat pentru toate vârstele. Estompează petele pigmentare, uniformizeaza nuanța tenului, netezeste ridurile și oferă iluminare intensă a tenului.

💆‍♀️ NovAge True Perfection recomandat 20+
Hidrateaza intens și purifică, pentru un ten cu aspect proaspat și plin de luminozitate.

💆‍♀️ NovAge Ecollagen recomandat 30+
Netezeste instantaneu ridurile si le corectează in timp, contribuind la încetinirea procesului de îmbătrânire.

💆‍♀️ NovAge Ultimate Lift recomandat 40+
Reda elasticitatea pielii, oferă un look sculptat și ferm.

💆‍♀️ NovAge Time Restore recomandat 50+
Reinnoieste pielea, estompează ridurile adânci,  estompează petele de vârstă,  iar contururile sunt mai definite și mai ferme.

💆‍♀️ NovAge Men recomandat tuturor varstelor
Reduce ridurile, netezeste pielea și o hidrateaza,  creste elasticitatea și tonifiaza pielea.

   Te aștept și pe pagina mea de Facebook Pink Magic Beauty, pe Instagram pinkmagicbeauty și pe Youtube Pink Magic Beauty.
   Te pup si te îmbrățișez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu