marți, 12 mai 2020

4 produse cu 5 lei

Te salut,


   Ma bucur foarte mult ca pot sa împărtășesc cu tine lucruri minunate și oportunități de care eu am profitat.
   Se spune ca graba strică treaba, dar pentru mine nu a stricat nimic, ba mi-a oferit o super șansa să îți arăt și ție niște avantaje.
   M-am apucat să adaug in cosul de cumpărături produsele dorite și am obținut o reducere de 30% din valoarea cosului.  M-am bucurat tare mult și am plasat comanda imediat. Comandă pe care trebuia sa plătesc 450 lei. Între timp mi-am amintit ca nu stau bine nici la capitolul fond de ten si ies din izolare și nu am cu ce sa ma machez :)
   M-am apucat să anulez repede comanda plasată pentru că fondul de ten pe care-l voiam era la reducere + încă 30% reducerea pe care o aveam, ieșeam la super preț.  Dar ce sa vezi? Lângă produsul dorit mai era un alt model de fond de ten cu acoperire mai mare. Nu am rezistat și le-am adăugat pe amândouă, fondul de ten pe care il voiam eu + produsul vecin, tot un fond de ten.
   😳 Cand ma uit in coș, daca mai adăugăm produse in valoare de 15 lei obțineam reducere de 40% la tot cosul. Am adăugat imediat un gel de curățare facial la 14 lei și o mască de păr 5 lei.
    După ce am adăugat în coș și cele 2 fonduri de ten, gelul de curățare și mască de păr am ajuns să obțin reducerea de 40% si am platit 455 lei. Practic mi-am cumpărat 4 super produse cu 5 lei. Eu sunt tare bucuroasă si multumita de alegerile făcute in materie de produse. Iti las aici calculele și imaginile sa vezi ce produse mi-am cumpărat.



   Dacă îți plac si tie produsele Oriflame, produse de calitate Suedeză, și vrei sa ți le cumperi ușor, simplu si cu reducere trebuie doar sa te înregistrezi aici.
   Te vei bucura și tu de oferte exclusiv pentru tine, acces la produse in exclusivitate, acces la produse încă nelansate, produse la preț redus in luna aniversarii tale și toate astea cu înregistrare gratuita, iar livrarea este direct la tine acasă.
   Hai sa-ti arat și ție câte produse minunate mi-am cumpărat.  🥳



Acestea sunt cele 4 produse pe care le-am cumpărat, practic, cu 5 lei.
Acesta este kit-ul de produse care urmează să se lanseze în următoarea campanie. M-am putut bucura de noul parfum și am putut testa noul iluminator înaintea altor persoane datorită exclusivitatii pe care o au persoanele înregistrate. Si tu te poti înregistra aici gratuit și usor
Sper ca ti-au placut produsele alese de mine, iar daca ai intrebari sau curiozități imi poti lasa mesaj.

Te astept sa ma urmărești pe Instagram pinkmagicbeauty, pe facebook Magic Beauty și pe Youtube Pink Magic Beauty. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu