sâmbătă, 23 februarie 2019

Produse oferite de BuzzStore și Avon

Hello,

Tocmai am primit, de la BuzzStore, o cutie care conține câteva produse Avon.


Este vorba despre un kit de testare format din 3 produse:

🎀 Șampon Advance Technique Reconstruction
🎀 Balsam Advance Technique Reconstruction
🎀 Ser hidratant cu ulei de organ și de cocos

În cutie am mai găsit și 5 mini perii de par, 5 broșuri Avon si 5 pliante pe care o sa le împart prietenelor mele.
Am mai găsit și o ramă foto in care o sa pun o poza cu mine și nepoții mei. Deja stiu care o sa fie poza.

Abia aștept să încep folosirea produselor. Nu este prima data cand folosesc produse Avon. Am folosit diverse și de unele chiar sunt încântată. Important este să găsești produsele care ti se potrivesc .

Dacă vreți și voi să testati produse trebuie, mai intai de toate, sa va înregistrați AICI!
Mulțumesc #buzzstore si #buzzavon 
Va aștept și pe pagina de instagram pinkmagicbeauty și pe facebook Magic Beauty.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu