vineri, 15 februarie 2019

Clatite îndrăgostite ❤ keto lowcarb

Hello,

Nu putea sa treaca Valentine's day fără sa-l bag in seamă.🤭 În întâmpinarea mea a venit mama 🥰 : "Am găsit o rețetă de pancake! Facem și noi?"
Nici nu a terminat de spus că m-am și activat. Mie imi plac foooarte mult clatitele. Nu contează daca sunt clasice, americane și mai nou austriece🤭 Kaiserschmarrn. Trebuia să încerc deserturi tradiționale in vacanta, promit sa scriu un articol despre vacanță.
Să revenim la minunatele clatite îndrăgostite.
A fost o placere sa le fac deoarece se fac super ușor.

Ingrediente:

-3 ouă
-200 ml lapte de migdale
-40 g. făină de cocos
-un praf de sare

Se amestecă toate ingredientele cu mixerul și se lasă compoziția câteva minute sa se hidrateze făină de cocos.
Eu am pus în compoziție puțină esență de vanilie si un vârf de cuțit de praf de copt. La ingrediente nu le-am trecut deoarece v-am lăsat reteta originală.
Eu cred ca am lăsat compoziția cam 10 minute, dar cred ca se poate lăsa și mai mult. Cu cât stă mai mult cu atât se îngroașă compoziția și ies clatitele mai pufoase.
Am pus tigaia la încins și cu o lingură mare( un polonicel ☺) am pus compoziția direct in tigaia încinsă. Am pus într-un loc și am lăsat compoziția sa se întindă după bunul plac.  Din compoziție au rezultat 8 clătite cu un diametru cam de 10 cm.
Noi am mâncat clatitele cu afine, capsuni și putin gem fără zahăr.

Să vă bucurați și voi de pufosele și delicioasele clatite.

Va astept pe Instagram pinkmagicbeauty și pe facebook Magic Beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu