vineri, 21 octombrie 2022

8 surse de venit pe net 💰

Te salut,


   Cred ca sunt multe persoane care sunt in căutarea unor venituri suplimentare. Știu ca activitatea blogului este alta, dar vreau sa împărtășesc cu cât mai multă lume aceste oportunitati de a câștiga câțiva bani fără nicio investiție. Unii vor sa câștige mulți bani, iar pentru acest subiect am sa fac un articol separat, dar sunt și persoane care vor doar ceva simplu care sa le aducă banii de cafea pe zi. Trebuie sa îți spun de acum ca îți trebuie răbdare și perseverenta, banii nu pică din cer.



   Am sa-ti las câteva site-uri care te plătesc sa te uiți la clipuri, sa vizitezi site-uri sau sa faci diferite sarcini. Din aceste site-uri banii ii retragi intr-un cont Payeer . De aici poți retrage banii pe card sau ii poți transfera pe Binance și sa transformi câștigul in BNB pe care sa-l depozitezi in “Earn” și sa primesti dobânda.

  Buuun, sa începem. Ca prima indicație 😃 aveți nevoie de o adresa de mail pe gmail. Așa o sa va puteți înregistra pe site-urile ce urmează.  Al 2- lea sfat este sa utilizați Chrome pentru a le deschide deoarece aveți opțiunea de a traduce site-urile in romană.

Va spun de la început ca eu am retras bani din toate site-urile. Adunând banii, bănuț cu bănuț, din fiecare site o sa vedeți ca se strâng ceva.

1. Primul site din care se scot bani, dar trebuie verificat des și dat refresh pentru a actualiza sarcinile.

2. Al 2-lea site care mi-a adus mulți bani deoarece are multe variante de a câștiga.

3. Al 3-lea site care mi-a adus bani.

4. Al 4-lea site din care am retras bani.

5. Al 5-lea site din care am retras bani.

6. Al 6-lea site din care castig bani.

7. Al 7-lea site din care am retras bani.
8. Al 8-lea site din care am făcut retragere.

Acum o sa va las cele mai noi site-uri din care nu am apucat sa retrag, dar urmează. Primul și al 2-lea site pe care lucrez. Rămâneți cu ochii pe blog pentru ca o sa mai scriu articole pe măsura ce am sa descopăr și alte site-uri.
   Nu o sa va îmbogățiți cu câștigurile acestea, dar urmează un alt articol in care am sa va spun cum sa folosiți banii aceștia cu cap astfel încât sa ridicați veniturile.
   Va imbratisez!

Urmariti-ma pe Facebook Pink Magic Beauty, Instagram pinkmagicbeauty, Pinterest Punk Magic Beauty și pe Youtube Pink Magic Beauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu