marți, 15 iunie 2021

10 beneficii ale metodei japoneze de slabit

 Salut,


   Pentru ca am născut acum 3 luni 🤪 sunt in căutarea magiei de slăbit. Evident ca orice aduce in discuție dieta și sportul 🤭 nu-s prietenele mele. Îmi este destul de greu sa țin dieta când mănânc pe fuga. Încerc sa mănânc când doarme el. Știți ca circula vorba:”sa dormi când doarme bebe”. Și de mâncat sa mâncam tot când mănâncă el? Și sa gătim când gătește bebe? Și sa facem curat când face și el?😬

   Cum ma așez la masa i se activează senzorul și se trezește. Plus ca somnul meu este de o calitate slaba. Dorm foarte încordată și am contracturi musculare la spate. Ma trezesc cu niște junghiuri pe zona coastelor🙈 ceva cumplit. Dorm încordată sa îl aud pe bebe dacă se trezește. Așa ca am nevoie de reparații pe mai multe planuri. Nu va pot descrie prima dimineața când am simțit acele dureri. In prima faza am crezut ca am paralizat. Nu ma puteam mișca😳 când m-am ambiționat sa ma mișc a fost groaznic. Aveam o durere in zona coastelor, durere ce îmi dădea junghiuri in partea din fata, sub sâni. La fiecare mișcare rămâneam fără aer de durere.😳😳😳 

   Am găsit fix ce căutam. 5 minute de relaxare care îmi aducă o mulțime de beneficii. Practic 🤪 stai și ai beneficii. Este vorba despre o metoda de slăbit descoperita și brevetata de doctorul și fizioterapeutul japonez Toshiki Fukutsudzi. A scris chiar o carte despre aceasta tehnica.

   Pentru tehnica doctorului aveți nevoie de un prosop mare și 5 minute  libere de 3 ori pe zi.

1. Trebuie sa rulați prosopul pentru a obține un cilindru cu diametrul de 7 -10 cm și o lungime de circa 40 cm pentru a susține toată zona lombara. Poți lega prosopul cu o sfoara pentru a menține forma de cilindru.

2. Aseaza-te in șezut pe o suprafața plana. Poți utiliza o salteluta de yoga/Pilates.

3. Aseaza prosopul rulat la spate, in zona lombara, sub zona ombilicala. Te întinzi pe saltea peste cilindru.

4. Te asiguri ca stai confortabil și începi poziționarea corecta.

5. Picioarele se depărtează, iar degetele mari trebuiesc sa stea lipite pe toată durata exercițiului. Distanță între călcâie trebuie sa fie 20 - 25 cm.

6. Brațele se întind pe lângă cap, cu palmele in jos, iar degetele mici trebuiesc lipite pe durata exercițiului.

7. Capul rămâne poziționat cu privirea in sus.

8. Poziția se păstrează pentru 5 minute.

9. La finalul exercițiului trebuie sa va ridicați cu atenție, deoarece pe durata exercițiului articulațiile se dilata puțin, iar oasele se repoziționează.

   Dacă nu reușiți sa stați in aceasta poziție timp de 5 minute încercați sa stați 2-3 minute, dar sa fie o poziție executata corect. Cu timpul o sa reușiți sa stați cele 5 minute. 



   Va las chiar acum beneficiile metodei descoperite de doctorul  Toshiki Fukutsudzi.

   - elimina tensiunea musculară

   - consolideaza musculatura spatelui

   - calmează durerile din zona lombara a spatelui

   - consolidează muschii anteriori ai cavității abdominale

   - îmbunătățește postura corpului după numai 30 zile

   - repoziționarea corecta a oaselor

   - ajuta la scăderea in greutate, elimina kg in plus

   - elimina depozitele de grăsime abdominala

   Dacă poziționați prosopul mai sus, spre umeri, aveți alte 2 beneficii:

   - sânii se ridica

   - datorită corectării spatelui o sa observați o mică creștere in înălțime


   Cam acestea sunt, in linii mari, indicațiile și beneficiile acestei tehnici. 

   Sa va arat și kit-ul meu de lucru pentru aceasta tehnica și pentru alte exerciții.


- musai o salteluta. Nu-mi vine sa ma pun direct pe parchet/covor. Faptul ca folosesc o salteluta de yoga/Pilates ma ajuta sa îmi intru in starea de exercițiu și ma face sa ma simt profi. Am salteluta mea de ani de zile.

🛒 găsiți AICI cea mai ieftină și buna varianta. Puteți opta și pentru variante mai scumpe și mai colorate.

- primele zile am făcut cu prosop, dar vreau sa ma simt tot mai bine și am achiziționat o bagheta de aquagym/aquafitness. Avantajul este ca rămâne la fel de ferma mereu, prosopul își mai pierde forma 🙈 chiar dacă este indicat sa îl legam. Plus ca nu vreau sa blochez un prosop pentru treaba asta. Bagheta o pot folosi și vara la mare/piscina.

🛒 bagheta o găsiți AICI

🛒 prosoape mari și colorate găsiți AICI 

Pentru ca simt nevoia de masaj la spate 🥺 am achiziționat și cele 2 role de spuma pentru masaj. Mi se par geniale și nu trebuie sa lipsească din casa. Rola verde ma ajuta și împotriva celulitei și retenției de apa. Iar la masajul spatelui ma scapă de colăceii acumulați in urma sarcinii. Mai am de pierdut 20 kg după sarcina, iar cu tehnica japoneza și masajul cu role zic ca o sa fac treaba buna. Nu visez sa slăbesc și sa ma remodelez peste noapte, dar am răbdare. Nici nu este indicat pentru organism sa slăbești intr-o luna ce ai acumulat in 9 luni. Care-i sportul de vara? 😅 slăbitul! Așa ca eu m-am apucat sa-l practic. Sa va măsurați și sa va cântăriți înainte de a începe aceasta tehnica. Eventual va puteți face și poze înainte și după. 

Rola verde o găsiți AICI și in varianta pe negru, dar eu vreau culoare in viața mea. Iar rola mică o găsiți AICI

   Cu rolele reușiți sa masați tot corpul. Găsiți instrucțiuni chiar pe eticheta rolelor și direct pe site.

   Orice program de exerciții este bine sa-l încheiați cu masaj, iar aceste role sunt tot ce va trebuie.

   Sa înceapă vara, zic! Aveți tot ce va trebuie AICI

Va aștept sa-mi fiți alături pe Facebook Pink Magic Beauty / Instagram pinkmagicbeauty / YouTube Pink Magic Beauty / Pinterest Pink Magic Beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu