marți, 26 ianuarie 2021

Cum sa cumperi 2 genți la preț de 1

 Salut,


   Da, ai citit bine :) iti cumperi 2 genti la pretul uneia. Stiu ca este visul oricareia dintre noi, mai ales cand iti poti face combanatia preferata de tine.

Nu am rezistat sa tin doar pentru mine aceasta descoperire. Acest gen de oferte le numesc eu cumparaturi istete. Imi place foarte mult sa caut oferte reale si sa le share-uiesc cu voi. Cred ca si voi v-ati saturat de “ofertele” minune, mai ales din perioada Black Friday.

   Si acum sa va arat despre ce vorbesc. Ai posibilitatea de a alege acelasi model de geanta, dar pe culori diferite, modele diferite si aceiasi culoare sau modele diferite si culori diferite. Cum ar spune cineva pasionat de matematica, N luate cate K posibilitati  de combinatii. Daca totusi nu vrei 2 genti :) te poti combina cu o prietena si faceti pretul jumate. Mi se pare o super treaba.

   Eu am ochit o combinatie de geanta si rucsac tare incapator, dar si modern. Mai ales ca urmeaza sa devin mamica si am nevoie de spatiu pentru transportat diverse, dar vreau sa fiu o mamica moderna si sa raman in trend. Eu acest model am sa-l aleg și superba geanta roz prăfuit.




Voi va puteti alege combinatia preferata de rucsac si geanta de aici.

   Am uitat sa va spun ca o sa gasiti produse din piele eco, dar si din piele naturala, genti, rucsac scolar, borsete, portofele, portofele barbatesti, genti casual, genti office plus posibilitate unui ambalaj pentru cadou, cutii superbe pentru cadouri special. Va las câteva imagini sa va faceți o idee despre multitudinea de modele și culori pe care le găsiți. Mi se par modele care merg purtate la mai multe ținute și pentru mai mulți ani deoarece sunt modele deosebite și realizate cu gust.




















   Nu v-am spus nimic despre preturi, dar sunt unele extreme de mici. Arunca un ochi aici si ai sa-mi dai dreptate.  Mie chiar imi plac cumparaturile cu buget mic. Sunt curioasa ce ti-ai ales. 

Va super pupacesc si va astept si pe Facebook Pink Magic Beauty / Intagram pinkmagicbeauty / Pinterest Pink Magic Beauty / Youtube Pink Magic Beauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu