vineri, 7 septembrie 2018

Vizita la salon ;)

Hello girls,

Aseară am avut programare la salonul unde merg de mai bine de 4 ani. Am rămas fidelă salonului Abbate din Calea 13 Septembrie,  nr. 206.


Au 7 saloane in București,  dar eu am rămas fidelă Marianei care se ocupă cu multă pricepere de părul meu. Ea imi îndeplinește dorintele coloristice și imi face cele mai rezistente bucle. Mariana Stoica mi-a aranjat și vopsit părul pentru cununia civila,  dar și în ziua cea mare care a fost la 2 saptamani distanța.

Distractia a început cu aplicarea vopselei mai inchise la rădăcina. Vopseaua a fost de la Wella, o folosesc de cand merg la Abbate și sunt foarte încântată de rezultate.

Spălatul este o adevărată placere deoarece fetele de la spălat,  de data asta am nimerit la Nela, sunt super atente și pricepute. Pe lângă masajul din spatarul fotoliului de scafa, am beneficiat de un super masaj al capului și al gatului. Este un adevarat moment de răsfăț și relaxare. 
Părul a fost răsfățat cu produse de ingrijire de la Kerastase. Daca nu ma înșel, a folosit al 2-lea șampon din imagine.


Cât mi-am așteptat randul la uscat am luat cina la purtator. :) Mi-am facut inainte sa plec de acasă un shake proteic de la Oriflame împreună cu lapte de soia de la Joya. Am amestecat 18 g pudră proteică de vanilie de la Wellness cu 150 ml lapte de soia cu vanilie. 
Pentru ca ajungeam târziu acasa și nu mai aveam timp sa pregătesc ceva de mâncare, am apelat la varianta salvatoare. 


 Superbele bucle au fost realizate cu ajutorul uscatorului de la Melkior și al periilor Olivia Garden. Mariana realizează cele mai rezistente bucle. Durează și 5 zile toată opera ei de artă. ❤
O recomand cu căldură pe Mariana, dar și pe restul fetelor de la Abbate Salon 13 Septembrie,  206. Ies minunății din mainile lor, iar prețul este fooooarte bun și calitatea serviciilor si a produselor folosite este exceptionala.



Va astept și pe instagram pinkmagicbeauty 🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu