marți, 23 mai 2017

Produse SVR

Am primit, de la o prietenă foarte draga, câteva eșantioane a unor produse SVR.

 Sunt tare încântată ca le pot testa și sa văd cât de mult mi se potrivesc. Trebuie sa recunosc ca o prima impresie mi-am făcut,  dar aștept sa le termin și sa va povestesc cum a mers treaba. Pana acum mi-au plăcut foarte mult. Și nu am fost egoistă, ba chiar le-am împărțit și cu soțul, având în vedere ca sunt produse destinate copiilor /femeilor /bărbaților.
Am următoarele produse:

SVR TOPIALYSE CREMA  - pentru piele atopica. Pentru bebeluși /copii/adulți.

SVR  XERIAL lapte de corp - pentru piele uscata, foarte uscată și aspră  (scuame, ihtioza, xeroza).

SVR TOPIALYSE ULEI MICELAR  - ulei lavant pentru piele fragilă, uscată, atopica. Pentru bebeluși /copii /adulți. Recomandat pentru față, corp, par bebeluși, igienă intima.

SVR SEBIACLEAR  Crema matifianta +pori - pentru ten cu imperfecțiuni,  gras, sensibil, exces de sebum și pori dilatați.




Deja m-am interesat de unde la pot achiziționa :D
La Optimashop am găsit preturile cele mai bune și chiar au și multe reduceri.

Ne vedem și pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu