marți, 6 septembrie 2011

Review & Swatch-Oja Flormar

Incep prima mea postare cu parerea mea despre oja Flormar.
Deobicei imi fac unghiile French desi mereu cand trec pe langa standurile Flormar mi se scurg ochii dupa o multime de culori, dar nu-mi cumpar pentru ca stiu ca nu o sa le folosesc.
Ieri cum mergeam prin Carrefour m-am oprit la stadul meu preferat si colorat si am gasit o nuanta pe care o cautam de ceva vreme. Am profitat si de faptul ca am unghiile scurte pentru ca s-au cam rupt.
Am achizitionat, din gama True Color, o nunata superbaa de visina putreda. Este numarul 038 si este mata. Ador ojele mate.
 Si astazi mi-am zis sa o incerc chiar daca nu eram in apele mele. Manichiura nu a iesit asa cum vroiam. M-am mazgalit toata, dar eram nerabdatoare.
Imi place ca se intinde super bine, pensula este de calitate, se usuca destul de repede, luceste frumos, iar pretul este foarte bun(6-7 lei).
Daca se aplica un singur strat subtire este putin transparenta asa ca merge si al 2-lea strat.

Eu zic ca merita cumparat acest produs.
Nota: 10/10






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu