joi, 8 septembrie 2011

Review & Swatch-Foaming cleansing cream Bourjois


M-am gandit sa va prezint aceasta crema demachianta spumanta.
Eu o folosesc cu succes de ceva timp. Imi place cum ramane pielea dupa folosirea.

Ce spun ei: Imbogatita cu extract de bumbac si apa de trandafir. Lasa tenul proaspat, stralucitor si pielea calma si supla. Aplicati pe fata umeda evitand orice contact direct cu ochii si clatiti. Testata pe pielea uscata si sensibila.

Ce spun eu: Parfumul este foarte placut, textura este fina si chiar face o spuma usoara care curata si lasa pielea fara urma de machiaj. Recunosc ca am aplicat si pe ochi si momentan nu au aparut probleme.
Am folosit-o si pentru curatarea pensulelor si am fost multumita.

Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, cocamidopropyl betaine, acrylates/c10-30, alkyl acrylate crosspolymer, lauryl glucoside, sodium chloride, sodium benzoate, styrene/acrylates coploymer, citric acid, socrose cocoate, sodium hydroxide, ceteareth-60 myristyl glycol, xanthan gum, parfum(fragrance), cocamide mea, disodium cocoamphodiacetate, propylene glycol, rosa hybrid flower water, tetrasodium edta, butylphenyl methylpropional, linalool, hexyl cinnamal, gossypium herbaceum(cotton) seed extract, cl 15985(yellow 6), cl 17200(red 33)

Cantitate 150 ml
Pret 20-30 lei

Un comentariu: