sâmbătă, 19 martie 2016

Secretul părului cu volum :)

Astăzi mă gândeam sa va povestesc despre tehnica mea de obținere a parului cu volum care se menține pana la 4 zile.
Primul pas în obținerea volumului începe încă de la spălatul parului. Tehnica constă în spălarea parului cu capul în jos. Știu ca nu este chiar comod,  dar suferă baba la frumusețe.  :) Trebuie sa mai precizez ca nu folosesc șampon pentru volum, iar masca sau balsamul am grijă să nu îl aplic aproape de rădăcini.
Pasul doi consta în uscarea parului, eliminare excesului de apa, după ce l-am ținut în prosop. Treaba asta o fac tot cu capul în jos :)
Pasul trei este sa aplic la radacina, pe cărări,  sprayul Advance Techniques Ultimate Volume cu colagen de la Avon(aici review). Teoretic acest produs trebuie aplicat și pe lungimea firului de par, dar parul meu are deja textură datorită vopsitului.
Pasul patru constă în împărțirea parului în secțiuni și încep uscarea cu ajutorul periei NanoThermic Ceramic + Ion NT 82 de la Olivia Garden(urmează sa-i fac review) și a uscatorului(un model mai vechi) cu cap îngust pentru direcționarea aerului cald. Este o perie cu diametru foarte mare pentru ca am părul destul de lung.
Încep sa aranjez bretonul pentru a se aranja frumos. Dacă îl las la final deja parul se usuca si nu se mai așează cum vreau eu.
Eu prefer sa mă spăl pe cap seara, iar pentru a păstra volumul îmi prind lejer bretonul, iar restul parului îl strâng în vârful capului cu ajutorul unui elastic, pe care eu l-am denumit telefon deoarece este vorba despre elasticul care seamănă cu firul de la telefon. :) Nu strâng parul foarte mult. II ofer lejeritate.
Eu așa dorm în fiecare seară, iar peste zi evit sa bag mana în păr mai ales la rădăcină.
Mai jos găsiți câteva imagini cu produsele folosite, imagini cu părul după uscare și după 4 zile ( înainte de spalare) și câteva imagini pe care le-am găsit pe net. Sunt imagini cu procesul de uscare a parului. Eu nu am reușit sa fac o ședință foto în timp ce mă uscam la păr :(

Ma puteti urmari pe facebook Magic Beauty si pe instagram pinkmagicbeauty

Mă poți urmări și pe facebook Magic Beauty;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu