marți, 29 martie 2016

Review Loțiuni de corp Ziaja cu ulei de măsline și Ziaja cu ulei de argan

Trebuie sa recunosc ca nu sunt o mare fana a cremelor/loțiunilor de corp. Și vara la plaje aplic o singura dată crema de protecție. Nu îmi place procesul de aplicare și nici cum se simte pielea după.
Inițial am dat vina pe recipientul în care este crema, dar nu cred ca găsisem eu crema potrivită pentru mine.
Norocul a făcut sa vorbesc cu o colega de birou și sa mă bată la cap sa folosesc crema. Nici cu crema de față nu cochetam prea mult, dar asta este o alta poveste. Tot așa am aflat de produsele Ziaja. Defapt am mai folosit cu mulți ani în urma o cremă de mâini de la ei, dar uitasem de acest brand.
Și uite din vorba în vorba am ajuns amândouă sa vizitam Bebe Tei( Farmacia Tei) și sa-mi cumpăr prima loțiune de corp cu ulei de măsline de la Ziaja. Am reușit chiar sa și termin loțiunea :) pentru mine este o performanță. În momentul când a trebuit sa recumpar produsul am vorbit cu o colegă graviduta care m-a rugat sa-i cumpăr și ei o loțiune tot Ziaja, dar cu argan. Și când am ajuns în fata standului Ziaja am decis sa cumpăr și eu loțiunea cu argan. Pot sa spun ca am făcut o alegere foarte buna pentru nevoile mele :) Nu cred ca exista produse proaste ci doar produse care nu se potrivesc nevoilor mele.
Loțiunea cu ulei de măsline:
- este o loțiune fluidă, dar se întinde greu pe pielea mea
- intra greu în pielea mea destul de uscata
- miroase discret și asta îmi place
- 2 sau 3 pompite cu lotiune sunt suficiente pentru un brat
Loțiunea cu ulei de argan
- este o loțiune densa, dar mai ușor de întins pe pielea mea
- intra foarte repede în pielea mea. Când termin de aplicat loțiunea deja nu se mai simte pe zona de început.
- miroase discret și îmi place
- 1 sau 2 pompite cu lotiune sunt suficiente pentru un brat
Recipientele sunt la fel și sunt încântată de pompita și se blochează foarte repede și eficient prin simpla rotire fără sa fie nevoie și sa apăs pe pompita și sa răsucesc ca la alte recipiente. Mai jos găsiți imagini cu produsele și cu descrierea producătorului și lista de ingrediente.
Prețul este foarte bun și eu sunt mulțumită.  Am sa rămân fidelă loțiunii cu ulei de argan.

Ma puteti urmari pe facebook Magic Beauty si pe instagram pinkmagicbeauty .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu