luni, 28 martie 2016

Cadou primit de la Buzzstore :) un pachet cu produse Silan

Astăzi Silan îngreuna cu Buzzstore mi-au făcut ziua mai frumoasă.
Am primit minunatul pachet cu noul balsam de rufe Silan Soft&Oils, mostre de balsam pentru prietenii mei, broșuri și adorabilul umeraș pufos în una din  nuanțele anului 2016, albastru-seren (serenity). Am văzut ca au fost și umerașe roz - cuarț, cealaltă nuanța a anului 2016. Se pare ca Silan este atent la toate detaliile și mai presus de asta citește și gândurile.  Chiar îmi doream un umeraș pufos și mătăsos. Mulțumesc Silan și Buzzstore.
Urmează sa îmi răsfăț hainele cu noul balsam și sa va spun primele impresii, dar pana atunci va pot asigura ca miroase foarte frumos și delicat.
Te invit sa vizitezi site-ul. Mai sunt 500 de cadouri pentru testare. ÎNSCRIE-TE!

Ma puteti urmari si pe facebook Magic Beauty si pe instagram pinkmagicbeauty .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu