marți, 4 iunie 2019

Gerovital Beauty

Hello girls,

   Am fost norocoasa care a putut testa câteva produse din gama Gerovital Beauty. Farmec a lansat prima gamă cu produse de makeup "Mai mult decât culoare "
   M-am putut bucura de următoarele produse:
- mostre din cele 3 nuanțe de fond de ten lansate
- anticearcan
-pudră iluminatoare
-ruj mat

Gamă lor de produse este mult mai mare, dar eu am testat un minim de produse pentru realizarea unui machiaj simplu și rapid. Găsiți, pe lângă produsele testate de mine, kit de sprâncene, rimel, creion dermatograf, balsam de buze, ruj cremos, ruj lichid, palete de farduri, fard de obraz si pudră. Chiar tot ce trebuie pentru machiaj.

Fondul de ten

Contine acid hialuronic, pudră de diamant și vitamina E, cu beneficii certificate: hidratare, rezistență îndelungată.
Cel mai mult ma bucur ca are și SPF 10.
Fondul de ten îl găsiți în doar 3 nuanțe: Natural Beige, Nude și Ivory.

Trebuie sa recunosc ca m-am speriat putin cand am desfăcut pliculetele deoarece sunt pigmentate bine aceste fonduri de ten. Pana la urma m-am decis ca mi se potrivește nuanța Nude.
M-am apucat de treabă și am aplicat fondul de ten cu buretelul. Mi se pare ca se aplică foarte bine, ușor și uniform. Are o textură lejeră care nu incarca tenul și nici nu il strânge.  Are un aspect foarte natural și plăcut, pe mine m-a cucerit pentru a fi purtat zi de zi.
Peste zi tenul începe să luceasca, eu am ten mixt, dar cu pudră se poate purta liniștit. Imi mai place ca nu oxideaza după un timp. Unele fonduri de ten oxideaza peste zi si isi schimba culoarea , dar acest fond de ten de la Gerovital Beauty se menține foarte bine.
Chiar am de gand sa il cumpăr pentru machiajul zilnic. Este tot ce trebuie pentru mers la job. Are o acoperire medie, cred ca se poate obține o acoperire bună daca se face o aplicare meticuloasă , dar mie nu îmi place să port mască sau tenul sa fie super perfect.

Anticearcan Soft Focus

Conține Haloxyl, un ingredient activ care conferă fermitate și tonicitate zonei din jurul ochilor și activează eliminarea compușilor pigmentați din sânge, responsabili de culoarea brună-violacee, specifică cearcănelor.

Eu sunt o persoană norocoasă și am cearcanele in limita bunului simț , daca pot spune asa. Sunt niste cearcăne care se pot estompa doar cu fond de ten.
În rutină zilnică de makeup nu am anticearcan. Ocazional îl folosesc pentru machiajul de zi la job, dar la machiajul realizat pentru evenimente folosesc anticearcan.
Nuanta s-a imbinat foarte bine cu fondul de ten ales de mine, s-a aplicat foarte ușor, s-a distribuit uniform și are o textură foarte fină. Nu mi-a dat nicio senzație de uscăciune sau senzație lipicioasa, iar asta mi-a plăcut. Pe parcursul zilei s-a menținut la fel, nu s-a strâns în liniile ridurilor și nici nu si-a schimbat nuanța. Chiar îl recomand, mai ales daca nu aveti cearcăne evidente. Nu stiu daca se descurca cu cearcăne mov sau maro pentru ca eu nu le am așa.
Ma bucur ca am acest produs full size, o sa-l folosesc mai des pentru a proteja aceasta zona sensibilă.

Pudră iluminatoare ❤


Pudra luminozitate cu conţinut de pudră de diamant, conferă machiajului un aspect delicat şi natural.

Mi-a plăcut din prima clipă de cand am deschis cutiuta. Cand am apropiat cutia sa ma privesc în oglindă am constatat că are un miros discret de ceva dulce 🤤 ciocolată ceva. Cutia are o închidere foarte bună, nu riști să se deschidă în geantă și să se strice fardul.
Am dat de 2-3 ori cu degetul peste culori și am obținut un iluminator foarte discret și plăcut, exact cum imi place mie. Daca vreau sa lucesc pe față imi pun instalația din brad, plus ca am tenul mixt si am luciul natural.
Pe mine m-a cucerit acest iluminator pe care l-am aplicat pe pometi, deasupra blush-ului, în vârful nasului și la buza de sus. Merge aplicat și la sprâncene și în colțul intern al ochiului. Este multi functional.
Chiar îl recomand tuturor. A intrat în rutină mea zilnică și am sa-l cumpar cand se termină acesta. 

Ruj mat

Ruj mat cu ACID HIALURONIC (Velvet Lipstick) este disponibil în 7 nuanțe. Un ruj care conferă machiajului o finalitate extrem de elegantă și rafinată, lăsând buzele catifelate și senzuale.


Eu am primit nuanța 22 (roșu mac). Este o nuanță superbă , dar nu o pot purta zilnic sau nu sunt eu obișnuită ca o culoare asa puternică pe timpul zilei.
Trebuie să recunosc că în vacanțe imi place sa port culori tari. Chiar am pus ochii pe nuanța 19 (roz ciclam) si 25 (roșu zmeuriu).
Are o textură foarte fină și se aplică ușor. 
Deja mă pregătisem sufletește sa am buzele uscate ca dupa orice ruj mat, dar mare mi-a fost surpriza 🥰 sa am buzele super hidratare si in perfectă stare. Ăsta este un mare plus.
Din păcate, se ia pe pahar și când mananci,  dar faptul că este mat și nu usucă buzele compensează și îl poți reaplica cu ușurință.
Iar cea mai tare chestie mi se pare recipientul care are sistem de închidere magnetică. Nu riști să se deschidă în geantă și să intre impuritati in ruj.
Intenționez să imi cumpăr și cele 2 nuanțe menționate mai sus. Vine vara si incep vacanțele.
"Mai mult decât culoare"
Machiajul realizat cu minunatele produse ❤

Va aștept și pe pagina de instagram pinkmagicbeauty și pe facebook Pink Magic Beauty.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu