marți, 18 septembrie 2018

Parfumul Lucia Oriflame

Hello girls,

În campania 12, din catalogul Oriflame, am achiziționat parfumul Lucia pentru a susține Fundatia Oriflame in proiectul "Ofera-i unui copil șansa la viață". Acest proiect dorește dotarea maternitatilor și sectiilor de nou-nascuti cu echipamente medicale performante.
Pot spune ca am luat o decizie fooooarte bună. Imi place super mult cum miroase parfumul și rezistă foarte mult. După 10 ore încă se simte. Mirosul este fresh-floral, exact cum imi place mie. Nu este dulce și greu. Pe mine ma duce cu gândul la o zi relaxanta de vară, eventual plimbandu-ma pe străduțele unei insule din Grecia. 😀
Singura dezamăgire a fost in momentul6cand am deschis cutiuța, nu avea funda roșie ca in imagine. Asa ca m-am mobilizat și mi-am confecționat singură o funda roșie 😁
Daca va plac parfumurile și faptele bune!
Eu recomand acest parfum,  mie imi place!
Va aștept și pe Instagram pinkmagicbeauty 🤗
P.s: iti poți comanda singură produsele dorite, click aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu