vineri, 22 septembrie 2017

Shopping campania 13 Oriflame

Salutare,

Tocmai am primit produsele din catalogul 13 și sunt foarte încântată.
Pentru sufletul meu nu am multe produse, dar îmi plac toate produsele primite.
Prietena care a comandat Marker-ul pentru sprâncene THE ONE l-a testat imediat cum i l-am dat. Suntem încântate amândouă 😊 rezultatul este unul foarte natural. Am sa mi-l comand și eu. Il recomand cu încredere.
Eu mi-am aplicat deja oja The ONE Festive Merlot. Săptămâna viitoare vreau sa port oja The ONE Ruby Rouge.
În imagine o sa vedeți Balsamul de buze The ONE Lip Spa Transparent care îmi place la nebunie, am în fiecare geantă câte unul,  și creioane dermatograf retractabil The ONE High Impact în nuantele: Onyx Black, Midnight Blue, Grey Smoke,  Amazon Green, Sparkling Green și Deep Plum.
Shake Natural Balance Ciocolată este în premieră pe lista comenzilor mele. Momentan  este în test acest produs, dar găsiți informații utile aici. Chiar găsiți informații utile despre acest produs.
Puteți beneficia de oferta 3+1 gratis. Practic plătiți 93,67 lei pentru o cutie în loc de 124,9 lei.
Pensula oblica pentru sprâncene Precision. 


Dacă vreți sa va comandați singure produsele și sa va bucurați de oferte și reduceri 😊 va invit aici.

Mă puteți găsi pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu