joi, 7 septembrie 2017

Shopping campania 12 Oriflame :)

Salutare,

Astăzi mi-au venit produsele de la Oriflame.
Mi-am comandat rimelul minune  The ONE NO Compromise  care rezista foarte bine la apă și magia constă în curățarea cu apă călduță 😊
Următorul pe listă este fondul de ten Giordani Gold Long Wear Mineral SPF 15 nuanța Light Ivory.
Crema de mâini cu cătină trebuie încercată!
Iar pentru clientele mele dragi am cumpărat cadou câte un test pentru piele.
Am primit și mostra parfumului Sublim Nature și deja m-a cucerit. Este deja pe lista de shopping din catalogul 13. Nu îl rata!


Dacă îți dorești să îți comanzi singură produsele preferate, și sa te bucuri și de reducere de cel puțin 23% față de prețul afisat, te poți înscrie aici sau pe blog în partea dreaptă cu ajutorul formularului.

Ne vedem pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu