vineri, 1 septembrie 2017

Noutăți!!! Nu rata acest rimel ;)

Hello :)

După cum bine știți eu folosesc rimel de la Oriflame si sunt super mulțumită. Chiar îmi place efectul natural pe care mi-a oferă,  dar se pare ca au lansat ceva wow.
Este vorba de un rimel și fiți atente ⚠🔝este rezistent la apă, dar se curăță cu apa caldă. Este vorba de rimel The ONE No Compromise. Abia aștept sa-l încerc.  Mi se pare genial și cred ca o sa facem echipa buna dacă nu încarcă genele.
Descrierea produsului:"Cu formula super - rezistenta la apa ce nu se întinde,  nu pătează și nu se desprinde, No Compromise este acea mascara cu o rezistență dincolo de așteptări.  Tehnologia inovatoare Lash Wrap formează o peliculă în jurul fiecărei gene, pentru a crea volum și alungire dramatice, și totodată permite îndepărtarea acesteia cu ușurință,  doar cu apă caldă. "
Peria mi se pare la fel ca a rimelului The ONE Featherlight. Săptămâna viitoare o sa fiu fericita posesoare 😍

Dacă vrei sa iți faci cont și sa-ti cumperi singură produsele Oriflame te aștept Aici.
Iti poți cumpăra produsele când vrei și beneficiezi de o reducere de cel puțin 23% din prețul produsului  (se aplica și produselor deja reduse).
Te aștept pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu