duminică, 21 mai 2017

Shopping de reviste :)

Astăzi am plecat cu treaba în oraș, ba chiar eram tare grăbită. Deobicei când sunt grăbită sunt foarte atenta și cu ochii în toate părțile sa nu uit ceva.
Cum am ajuns în mall pentru cumpărăturile necesare mi-a sărit în ochi, în trecerea mea prin fața magazinului Inmedio, revista RUNNING. :) Nimic întâmplător deoarece mă pregătesc de un maraton,  dar asta va povestesc în altă postare. :)
Arunc ochii pe raftul de sus îmi sare în ochi și revista VIVA care avea cadou o sticluță de apa micelara Ivatherm intr-un recipient tocmai bun de luat în vacanță.  Și cum abia începe sezonul vacantelor, și eu tocmai ce am primit o apa micelara Ivatherm de care sunt tare încântată,  este la fix.
Abia aștept sa citesc revistele :)

Vă invit și pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu