joi, 11 mai 2017

Shopping de pe Aoro.ro

Sunt super încântată ca am găsit toate produsele dorite în stoc.
Sa începem povestea :) despre shopping de săptămâna asta la aoro.ro
Aveam nevoi de Keratina Lichida de la Wella (Liquid Hair - Molecular Hair Refiller) întrucât mi se terminase. Am sa va povestesc despre ea pentru ca eu sunt super încântată.
Mi-am achiziționat și 2 borcanase cu masca de par Macadamia Oil Extract care era pe final :) și dacă tot am fost super încântată de mască, am decis sa achiziționez și ulei de par de la Macadamia Oil Extract. Abia aștept sa-l încerc și sa va spun cum este.
Și o alta noutate de încercat este și masca de par cu argila de la Elseve. Este pentru par gras si se aplică la radacina înainte de baie. Va spun impresii după ce o testez.
Rămâne sa va povestesc despre produse în articolul următor :)
Nu uitați ca mă puteți urmări pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu