luni, 22 mai 2017

Shopping de cosmetice :)

Luna asta mi-am achiziționat câteva produse,  dar am și primit câteva produse de îngrijire a tenului. O prietena mi-a adus cadou: apa termală Ivatherm, apa micelara Ivatherm și crema anti-rid Ivatherm. Abia aștept sa le încerc. Și astăzi mi-am cumpărat revista VIVA care avea cadou o apa micelara Ivatherm în recipient mic, ideal pentru luat în vacanță.
Și acum sa trecem la achiziții :)
La Sensiblu aveau oferta la produsele Batiste și am profitat. Mi-am achiziționat un șampon uscat Batiste + un spray pentru texturizare a parului tot de la Batiste.  Totul la 34 lei.
Mi-a mai atras atenția setul de șampon și balsam KLORANE cu chinina pe care l-am și achiziționat.  Este un set care este destinat fortificarii și împiedicarii căderii parului.  Sa vedem dacă se regenerează :)
Iar pentru soțul meu am achiziționat crema pentru mâini La Roch-Posay Cicaplast.  Încă de la prima utilizarea a fost foarte încântat. Am folosit-o și eu sa văd cum este și sunt foarte încântată de ea.
Spor la shopping!

Ne vedem și pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu