luni, 1 mai 2017

Review Balsam de buze Lip Spa Therapy Oriflame

Vara se apropie cu pași repezi, iar noi trebuie sa fim pregătite.
Vine sezonul buzelor colorate cât mai viu, dar pentru un aspect impecabil trebuie sa avem buzele hidratate.
Pentru asta va propun Balsam de buze Lip Spa Therapy de la Oriflame.
Il găsiți în 3 variante Transparent, Nude și Natural Pink. Mie îmi plac foarte mult pentru ca sunt naturale și chiar hidratează foarte bine buzele.
Balsamul Transparent este un must pentru fiecare. Buzele căpătată un aspect hidratat si luminos. Daca iti este teama de Nude și Natural Pink  ca sunt prea colorate, transparent este ideal. Eu am câte un balsam transparent în fiecare geantă :D îmi place la nebunie.
Dacă pana acum nu te-am convins o sa-ti aduc un argument care o sa-ti placa.
Balsamul de buze Lip Spa Therapy are FPS 8. Acest lucru este benefic pentru buzele noastre. Ne protejează buzele de UV. Acestea îmbătrânesc pielea, iar buzele ridate nu sunt deloc frumoase și în plus rujul se vede urat.
Eu aplic un strat subtire de balsam sub ruj sau gloss pentru protecție.
Mă puteți urmări pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu