luni, 1 mai 2017

Produse Melkior

Hello :)
Sunt bucuroasă ca am primit comanda de la Melkior :)
Căutăm de ceva vreme o oja in nuanța Marsala cu puțin sclipici. Am văzut oja în metrou la tipa de lângă mine, dar pe moment nu mi-a dat prin cap sa o întreb ce oja este. Era prea dimineață pentru mine :D abia când am ajuns la birou mi-am dat seama ca o puteam întreba :D
Am găsit la Melkior o oja semipermanenta  care mi se pare ca seamănă mult ca aceea. Nunta este Ever Marsala.
Evident ca nu mi-am luat doar acea oja având în vedere ca era promoție 1+1.
Mi-am luat :
Oja semipermanenta Ever Marsala + Oja semipermanenta Ever Creamsicle la sticluțe de 15 ml.
Base coat + Top coat
Creion contur buze Rose Nude
Creion de ochi White
Transportul a fost gratuit și am făcut o super afacere.
Deja am mai plasat o comandă deoarece pe 1 Mai sunt reduceri de 25% :D
Aștept în această comanda gene false,  dizolvant pentru oja semipermanenta, degresant pentru unghie înainte de aplicarea ojei semi și încă o soluție cu care se șterge unghia la finalul procesului de uscare a ojei semi. Am sa revin cu poze.
Profitați și voi de reducerea de astăzi!
Mă poti urmări pe facebook Magic Beauty;)si pe instagram pinkmagicbeauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu