marți, 16 mai 2017

Oja pentru copii de la Melkior.ro

Se apropie 1 Iunie și am de făcut cadouri la câteva fetițe dragi. La vârsta lor tânjesc sa fie cochete și sa-si facă unghiile. Vorbind de varsta de 9-10 ani este prea devreme pentru substanțele din oja și dizolvanti.  Noroc cu www.melkior.ro care sare I  ajutorul micuțelor domnișoare.
Găsiți la ei oja special concepută pentru copii. Nu ataca unghiile pentru ca nu conține substanțe periculoase. Este pe bază de apa și se curăță după câteva spălări cu apa și săpun. Plus ca se curata usor de pe mobila in caz de accidente.
Găsiți 9 nuanțe( Fuchsia,  Lilac, Gold, Blue Sky, Yellow, Pink, Blue, Navy Blue, Coral) foarte frumoase,  iar acum este și promoție 1+1 și transportul este gratuit. Sa recunosc ce am făcut eu :) fiind promoția 1+1 și disponibile sunt doar 9 culori :D am cumpărat varianta Gold și pentru mine. Mie îmi place sclipiciului,  dar se curăță greu. Cu varianta asta cu apa și săpun am scăpat de griji. Dacă am de mers la un eveniment și vreau sa am sclipici este perfect. Pana luni când merg la birou se curăță :D
Va las poze cu ojele și va invit la shopping. Abia aștept sa văd reacția fetelor când or sa vadă ojele.
Cred ca este cadoul ideal pentru 1 Iunie, aniversari,  Moș Crăciun, etc.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu