duminică, 7 mai 2017

Manichiură semi permanenta Melkior

Săptămâna trecută am comandat de la Melkior.ro produsele necesare pentru manichiură semi permanenta.
Lampa o primisem cadou de la soțul meu acum câțiva ani când abia apăruse această tehnică de manichiură semi.
Am urmărit postarea de pe facebook a paginii Melkior - cosmetice profesionale cu tehnica de aplicare a ojei semi permanenta. In filmulet Enache Lăcrămioare ne prezintă produsele și cum se aplica corect. Este de mare ajutor acest filmulet unde sunt prezentate produsele pentru a află cum acționează ele și care este rolul lor în acest gen de manichiură.
Va las o mica prezentare a produselor și ordinea în care se folosesc, dar sfatul meu este sa intrați chiar pe filmuletul despre care va povesteam. Găsiți chiar link direct apăsând mai sus pe Melkior - cosmetice profesionale :)
În poza din articol găsiți produsele și ordinea de folosire :)
-Degresant de unghie ( acesta se aplica pe unghie după ce a fost puțin pilita unghia, dacă este nevoie. Pregătește unghia pentru o buna aderență a produselor)
-Base coat  (este, practic, un lac care protejează unghia de pigmenții din oja. Stratul de lac incolor este un must și în aplicarea ojei normale)
-Oja semi permanenta care se aplica în 2 straturi (eu am, momentan, Ever Marsala și Ever Creamsicle )
-Top Coat (este un lac transparent care oferă luciu și rezistenta ojei semipermanenta prin sigilare)
-Finish cleaner (soluție pentru îndepărtarea stratului lipicios care se formează după uscarea cu ajutorul lămpii a top coat - ului)
-Remover este soluția pentru îndepărtarea ojei semi permanenta
Eu am sa mă apuc de treaba și o sa va pregătesc un alt articol cu poze din momentul aplicării și, evident, rezultatul final.
Abia aștept, pana atunci vizionare plăcută a filmuletului recomandat și spor la shopping!  Apropo de shopping :) astăzi aveți reducere 40% la oja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu