sâmbătă, 1 aprilie 2017

"Confesiunea unui nutritionist" #ValentinVasile

Salutare,
Am rămas datoare cu o părere despre cartea " Confesiunea unui nutritionist " - Valentin Vasile. Am citit-o pe nerasuflate exact cum mănânc și prăjiturile :) sau mai bine spus cum le mâncam. Diferența este ca am savurat cartea, dar nu și dulciurile. Pe ele le aspiram efectiv! Îmi doream sa nu se termine cartea, dar am sa-i urmează sfatul lui Virgil Iantu. Acesta spunea ca trebuie citită la fiecare 3 luni.
M-am regăsit în carte aproape cu punct și virgula. Toate scuzele și betele în roate pe care mi le pun singură sunt descrise acolo.
La birou le amintesc colegelor mereu câte ceva din carte. Parcă mă și aud: "în cartea lui Valentin Vasile am citit chestia X".
Sinceră sa fiu este o carte motivaționala nu doar pentru slăbit ci și pentru a depăși anumite obstacole întâlnite în viață, la job sau dacă ai uitat sa te prețuiești.
Va las câteva pasaje care mie mi-au plăcut foarte mult.
"Dacă într-adevăr vrei sa faci o schimbare în viata ta, trebuie sa încetezi sa mai cauți scuze și motive. A sosit timpul sa identifici adevăratele cauze ale problemelor tale." pagina 30
"Sa învățăm sa primim feedbackuri de la corpul nostru înseamnă sa fim cu adevărat atenți când ni se transmit semnale. " pagina 36
"Nu trebuie sa aștepți ca lucrurile din viața ta sa se modifice pentru a te simți intr-un fel anume. Hotărăște cum vrei sa te simți și găsește o cale prin care da obții acea stare." pagina 45
"Ne complacem în zona de confort. Nu vrem sa ieșim în evidență din teama de a nu ne expune vulnerabilitățile. " pagina 58
"Liniștea ta interioară este esențială și merită făcut orice efort pentru a o recăpăta. " pagina 60
Dacă o sa spuneți ca le știți sau ca sunt clișee...îmi pare rău că nu le și aplicați ci doar găsiți nod în papură!
Mi-a fost extrem de greu sa mă limitez la câteva pasaje. Abia aștept sa o recitesc și sa mă reîncarc cu energie pozitivă.
Am sa las cartea la vedere pentru a-mi aminti ca este acolo pentru mine și o pot deschide de câte ori am nevoie!
Eu va recomand cu mare drag ambele cărți scrise de Valentin Vasile. Prima "Stil de viață nu dietă " în care găsiți toate informațiile pentru o alimentație echilibrată și mecanismele corpului, iar a 2-a carte "Confesiunea unui nutritionist " care va ajuta sa va descoperiți și sa va iubiți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu